אסטרטגיה שיווקית – המפתח לפעילות דיגיטלית עם תוצאות!

כשתצאו אל הדרך להשיג את המטרות השיווקיות שלכם, Daze Marketing ישרטטו לכם את מפת הדרכים בעולם הדיגיטלי. אנו נלווה אתכם בהתוויית אסטרטגיית שיווק באינטרנט מקיפה במטרה להשיג את היעדים שהוגדרו יחד מראש. ניצור עבורכם את תמהיל השיווק והפרסום הנכון והמנצח עבורך – ונהיה השותף שלכם לשיווק מוכוון תוצאות אונליין.

אני רוצה שתחברו אותי להאבספוט עכשיו!
שלחו לנו הודעה קצרה ותתחילו לראות קמפיינים שממריאים

למה לצפות?

STP – הבסיס האסטרטגי

בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה שתניב בסופה מכירות, מחייבת שלושה שלבים מקדימים – סגמנטציה, טרגוט קהלים ומיצוב המוצר (STP – Segmentation, Targeting, Positioning). בשלב הראשון, הסגמנטציה, אנו נבצע פילוח לשוק בו אנו מתמודדים ונחלק אותו לסגמנטים של לקוחות פוטנציאליים, תוך סימון המקטעים הרלוונטיים ביותר.

Group 2196

הדגשת הערך ללקוח הפוטנציאלי

המרכיב החשוב ביותר באסטרטגיה השיווקית הוא ההבחנה בערך המרכזי הניתן ללקוח בשירות או המוצר המוצע. ב-Daze Marketing אנו פועלים בעזרת הלקוח למצוא את ה-Unique Value Proposition (UVP) עבור השירות או המוצר, אשר חייב להתאים לקהל היעד אותו בחרנו בשלב הטרגוט. זוהי למעשה ההכרזה שמתמצתת את הייחוד ביחס למוצרים המתחרים בשוק ומתחברת במקביל למותג וערכיו.

Group 2237

תמהיל השיווק ובחירת הערוצים המתאימים

המפתח להצלחה הוא בחירת התמהיל השיווקי הנכון מבין ערוצי השיווק הדיגיטליים עבור צרכי הלקוח – בחירת האפיק שישיג את התוצאות הטובות ביותר. אנו משתמשים במומחיות ובניסיון שלנו בבחירת הערוץ השיווקי, תוך לקיחת כל השיקולים בחשבון – הגדרות הטרגוט, מסגרת הזמן שנקבעה להשגת התוצאות, יכולת מערך המכירות לטפל בלידים, התקציב שעומד לרשותנו ועוד.

בניית אסטרטגיה שיווקית ע”י צוות מומחי השיווק של Daze Marketing כוללת:

  • מיפוי הסגמנטים בשוק, בחירת קהל היעד והתאמת המוצר אליו
  • בחינת אתר הלקוח, בדגש על יכולת המרה וחווית המשתמש
  • מחקר מתחרים מקיף
  • הקפדה על מסר ובידול למוצר, תוך הנעת הלקוחות הפוטנציאליים לפעולה
  • בחירת הערוצים המתאימים לשיווק דיגיטלי
  • ניתוח ואופטימיזציה לכל התהליך השיווקי, המבוססת על מדידת נתונים

הדגשת הערך ללקוח הפוטנציאלי

כאמור, המרכיב החשוב ביותר באסטרטגיה השיווקית הוא ההבחנה בערך המרכזי הניתן ללקוח בשירות או המוצר המוצע. ב-Daze Marketing אנו פועלים בעזרת הלקוח למצוא את ה-Unique Value Proposition (UVP) עבור השירות או המוצר, אשר יתאים לקהל היעד אותו בחרנו בשלב הטרגוט. זוהי למעשה ההכרזה שמתמצתת את הייחוד ביחס למוצרים המתחרים בשוק ומתחברת במקביל למותג וערכיו.

עבור כל לקוח ב-Daze Marketing, אנו בוחנים היטב את מידת האופן שבו אתר האינטרנט של הלקוח מצליח להעביר בצורה מיטבית את הבידול לגולשים וכן מניע אותם לפעולה – בין אם מדובר בהשארת ליד, רכישה באתר או קבלת תוכן חינמי.

תמהיל השיווק ובחירת הערוצים המתאימים

המפתח להצלחה הוא בחירת התמהיל השיווקי הנכון מבין ערוצי השיווק הדיגיטליים עבור צרכי הלקוח – בחירת האפיק שישיג את התוצאות הטובות ביותר. אנו משתמשים במומחיות ובניסיון שלנו בבחירת הערוץ השיווקי, תוך לקיחת כל השיקולים בחשבון – הגדרות הטרגוט, מסגרת הזמן שנקבעה להשגת התוצאות, יכולת מערך המכירות לטפל בלידים, התקציב שעומד לרשותנו ועוד.

בבחירת התמהיל השיווקי, אנו יכולים לבחור מסלול אחד או יותר, ביניהם:

  • קידום אתרים בגוגל
  • קמפיינים ממומנים (PPC) מבוססי חיפוש
  • פרסום דיגיטלי וקניית מדיה באתרים
  • שימוש בכלי ריטרגטינג
  • שיווק ברשתות חברתיות ובחירת הרשתות המתאימות ביותר ביניהן
  • שיווק באמצעות תוכן

“במקרים רבים, פנו אלינו מנהלי שיווק בחברות במטרה לקבל שירות אחד, אך לאחר ששרטטנו ביחד איתם את האסטרטגיה השיווקית, החלטנו לבחור באפיק אחר לגמרי”, אומרת גלי סודק, מנכ”לית החברה. “למשל, לקוח בתחום מחשוב ענן, לקוח B2B קלאסי, שהתעניין בקידום אורגני בגוגל, השתכנע לאחר בניית האסטרטגיה, שפעילות שיווק בלינקדאין היא האפיק המרכזי שבו עדיף לו להשקיע”.

 

הציצו במקרי בוחן אמיתיים

Brainsway logo white

"העבודה עם Daze אפשרה לנו להגדיל את דירוג החיפוש והנראות שלנו בקרב קהל היעד שלנו, באמצעות שילוב של קידום אתרים טכני, תוכן איכותי ומקצועי ואופטימיזציה של ממשק המשתמש באתר שלנו. גישה רב-פנים זו הממונפת על ידי צוות Daze לא רק הגדיל את החשיפה שלנו בחיפוש אורגני ושיפר את מעורבות הקוראים; הוא תורגם ללידים איכותיים ובסופו של דבר לחיזוק משמעותי במכירות".

שרון דובב

Cellwize logo

"בנוסף לצמיחה בלידים איכותיים, המאמצים שהשקיעה Daze בחקירת שוק הנישה שלנו הובילו לרווחים בלתי צפויים. Cellwize השיקה את מסע הפרסום של גוגל אדוורדס כדי להניע תנועה ולייצר לידים רלוונטיים למכירות. דרך הערוצים שלנו השקענו בחיפוש עבודה בקנה מידה גדול של מהנדסים מומחים בינלאומיים. להפתעתנו, אחד מהגיוסים האחרונים שלנו בבריטניה היה למעשה תוצאה ישירה של מילת מפתח טכנית ששימשה במסע פרסום של AdWords – שלעולם לא היינו חושבים להשתמש בה כדי להגביר את המודעות. תודה."

מיקי וייזר-פדובה – מנהלת מארקום עולמית Cellwize

"מלבד שזכינו במספר לא מבוטל של פגישות, התרשמנו מאוד מהשקיפות שניתנה לנו בכל שלב בקמפיין בלינקדאין. הייתה לנו נראות מלאה, עם דוחות חודשיים מעמיקים כדי שנוכל לעקוב אחר ההתקדמות ולהתאים את פעילויות השיווק שלנו לכנס בהתאם. Daze לא רק חיזק את המשפך השיווקי שלנו, אלא גם חיזק את הביטחון שלנו".

דפנה רצון, מנהלת שיווק, קבוצת MER

שירותים נוספים שבוודאי יעניינו אתכם.ן

אסטרטגיה דיגיטלית

כשתצאו אל הדרך להשיג את המטרות השיווקיות שלכם, Daze Marketing ישרטטו לכם את מפת הדרכים בעולם הדיגיטלי. אנו נלווה אתכם בהתוויית אסטרטגיית שיווק באינטרנט מקיפה במטרה להשיג את היעדים שהוגדרו יחד מראש. ניצור עבורכם את תמהיל השיווק והפרסום הנכון והמנצח עבורך – ונהיה השותף שלכם לשיווק מוכוון תוצאות אונליין.

שיווק מבוסס לקוח. – Account-Based Marketing (ABM)

אם אתם רוצים את הלידים הגדולים, ABM היא הדרך להשיג אותם.

נצלו את הדגים הגדולים ותיהנו מהחגיגה עם שיווק מבוסס חשבון, שיטת שיווק B2B המזהה וממקדת רק את הלידים החשובים באמת.

נכון, ABM היא אסטרטגיה ארוכת טווח, אבל עם טקטיקות טירגוט של כוכבי-על של Daze, ארגז כלים מסיבי לניהול קמפיינים ומומחיות יוצאת דופן ביצירת משפך שיווקי, בקרוב תקצרו את הפירות הרבים שיש ל-ABM להציע.

יצירת לידים

יצירת לידים איכותיים היא האתגר המרכזי עבור חברות B2C וחברות B2B. במקרים רבים, זרם של לידים איכותיים הוא אחד מהמצרכים הנדירים אשר משפיע באופן ישיר על כמות המכירות, המחזור השנתי והצלחת החברה. לא כל מי שממלא טופס אצלכם באתר הוא ליד איכותי, ולא כל שיחת טלפון מובילה למכירה. כסוכנות לידים מקצועית, Daze Marketing, עוזרת לחברות B2B מתעשיות שונות ועסקי B2C להשיג לידים איכותיים ש”יבשילו” לכדי מכירה בזמן הקצר ביותר!

פרסום בתשלום

עודדו מודעות והמרות עם קמפיינים בתשלום מבוססי נתונים.

אסטרטגיית הפרסום בתשלום שלנו חורגת בהרבה מעבר להופעות וקליקים על פני השטח. אנחנו אלופים בפרסום B2B בלינקדאין, אבל למעשה אנחנו מכסים את כל רשתות המודעות בהן נמצאים הלקוחות שלכם.

קבלו גישה למומחיות האופטימיזציה של Daze, וגלו גישת PPC ממוקדת, מכוונת ומונעת תוצאות עבור מסע הלקוח במשפך השיווקי המלא.

אסטרטגיית תוכן

Daze מספקת תוכן מקורי בערוצים שבהם גרים הלקוחות שלכם.

תוכן הוא הדבק שגורם לקהל היעד שלכם להיצמד למותג שלכם. תוכן יקר ערך שמתייחס לנקודות הכאב של הלקוחות הוא הדרך החזקה ביותר לבלוט באוקיינוס של אתרים, בלוגים ודפי מדיה חברתית.

צוות התוכן המומחה של Daze ימצא את הקול שלכם, וישמיע אותו בכל הערוצים שלכן.

שיווק דיגיטלי

כל מה שיש לשיווק דיגיטלי להציע, תחת קורת הגג של Daze.

מה שמניע את השיווק המסורתי – הכרת הקהל, הגדרת הצעת הערך שלכם, בחירת הערוצים הנכונים – גורם גם לשיווק דיגיטלי מוצלח, אבל עם הבדל אחד (עצום!): מדידה.

אנו נבנה את אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלכם מהיסוד – מגילוי, קריאייטיב וביצוע, ועד למעקב, מדידה וכלי האופטימיזציה הכי מתקדמים שיש.