בלוג

31 Jul אתר מקודם – אתר מהיר

גוגל הציגה לאחרונה בשירות המפתחים שלה, Google Developers, כלי חדש שנועד לבחינת מהירות דפי אינטרנט. הכלי, שנקרא PageSpeed, הוא פתוח, חינמי ומאפשר לכל גולש ללמוד עוד נתונים על אתרי אינטרנט...

קרא עוד

03 Jun אדוורדס, יוטיוב ומה שביניהם

בואו נודה על האמת – כולנו אוהבים לצפות בוידאו בזמן הגלישה באינטרנט, גם כשלא ממש צריך. אולי זה נובע מהתחושה שהרשת מתעוררת לחיים מוחשיים, שניתן לראות ולשמוע ולא רק לקרוא,...

קרא עוד

29 Mar פייסבוק מעניק לכם תובנות? השתמשו בהן

הנפקתה של פייסבוק לאחרונה העידה על הכיוון הברור של החברה בשנים הקרובות – להפוך למנוע השיווקי והכלכלי החזק ביותר באינטרנט, באמצעות כוחה כרשת חברתית. גם המעבר לתצוגת הטיימליין, הרחבת מקום...

קרא עוד
פייסבוק טיימליין

08 Mar הטיימליין לעמודי המותגים בפייסבוק: מהפכה או שינוי קוסמטי?

גולשים רבים קיבלו את תצוגת ה-Timeline בעמודים האישיים שלהם בפייסבוק בפנים חמוצות. כעת, הגיע תורם של מנהלי המדיה החברתית לעקם פרצוף לנוכח השינוי הגדול שנכפה עליהם. בשבוע שעבר הודיעה פייסבוק,...

קרא עוד

16 Feb Facebook Offers – להפוך את הקמפיין לויראלי

הנחות ומבצעים אטרקטיביים מושכים לקוחות פוטנציאליים והופכים אותם ללקוחות משלמים  – זוהי אקסיומה המוכרת היטב לאנשי שיווק ומכירות. אך יותר משההנחה עצמה משפיעה על הלקוח, מאחוריה עומדת לא פחות הפסיכולוגיה...

קרא עוד
תג קנוניקל

12 Feb תג קנוניקל (Canonical Tag) לטיפול בתוכן כפול

כבר ב-2009 הודיעו מנועי החיפוש הגדולים וביניהם גוגל שהם תומכים רשמית בתג קנוניקל אשר נועד לעזור בטיפול בתוכן כפול באתרים. אז למה נזכרתי רק עכשיו לכתוב פוסט בנושא? למען האמת הליבה של...

קרא עוד

09 Nov דף עסקי בגוגל+ : המדריך למתחיל

גלי סודק היום גוגל הודיעה רשמית כי היא מאפשרת לבעלי עסקים לפתוח דף עסק רשמי ברשת החברתית שלה גוגל+. גוגל מנסה לדמות את האינטראקציות היומיומיות שאנו מנהלים עם לקוחות וליישם אותם...

קרא עוד