קידום בלינקדאין: חמישה כללי ברזל שאתם חייבים ליישם

לינקדאין היא הרשת החברתית המובילה לאנשי מקצוע ואחת הפלטפורמות הגדלות והמתפתחות בעולם הרשתות החברתיות. חשוב להכיר בחשיבות של שיווק בלינקדאין באספקטים שונים: מציאת עבודה, הגדלת הערך התדמיתי והשיווקי, השגת לידים פוטנציאליים ושיתופי פעולה עסקיים להגדלת העסק. עם זאת, חשוב להכיר תחילה בכך שזוהי רשת חברתית, שבה הקפדה על כללי התנהלות נכונים, יכולים לתרום לקידום הפרופיל האישי. 

אלו חמשת הכללים שלנו למציאת הנתיב להצלחת הפרופיל האישי שלך בלינקדאין:

1. אספו חברים בחוכמה: בעת הגדלת רשת הקשרים, חשוב לא לשלוח אותה הודעת בקשה לחברות לכולם. הפכו את הפנייה שלכם לחברים הפוטנציאליים לכמה שיותר אישית, תוך התייחסות לניסיון המקצועי המשותף שלכם. אם מדובר במישהו שאתם לא מכירים, הציגו את עצמכם בצורה ראויה. אנשים רבים לא מתרשמים מבקשות חברות אקראיות, ולעתים גם לא מהססים להתריע בפני לינקדאין כי מדובר בספאם.

2. להיות מעניינים – וגם נחמדים – מההתחלה: הצלחתם בהשגת חבר חדש והגדלתם את הרשת המקצועית? נהדר, אבל הדרך לנטוורקינג שיסייע לכם לגדול מבחינה עסקית רק מתחילה כאן. בשלב הראשון והקריטי, שלחו הודעת ברכה עם ערך מוסף כלשהו, צרו עניין בכם ובתועלת המקצועית שאתם יכולים להעניק – והתחילו בדיאלוג.

הודעות בלינקדאין

3. מערכות יחסים זקוקות לטיפוח: זהו חוק שרלוונטי לכל אינטראקציה אנושית, גם ברשתות חברתיות, כולל בלינקדאין. דיאלוג לאורך זמן מול אנשי קשר בעלי ערך הוא חשוב: תגובות חיוביות לעדכונים בפרופיל, שליחת הודעות עם תוכן משמעותי לתחום העיסוק של חבריכם, הצעות (רלוונטיות בלבד) של אנשי קשר חדשים שיתרמו לנטוורקינג המשותף וכד'.

4. בחרו בתמונת פרופיל מתאימה והולמת: שמרו על חיוך נעים, רקע נקי ורגוע ככל האפשר, והכי חשוב – תמונת הפרופיל היא שלכם בלבד! מומלץ מאוד גם לא לחתוך אנשים אחרים מתמונות קיימות, אלא מראש להשתמש בתמונה שבה רק אתם מופיעים. אם באפשרותכם לשכור צילום מקצועי, עשו זאת.

5. תנו ערך – לאורך כל הדרך: לאנשים, וזה לא אמור להפתיע, אכפת קודם כל מעצמם ולא ממה שיש לכם לומר להם. הם מעוניינים לפתור לעצמם בעיות. פנו לרשת המקצועית שלכם והציעו להם תוכן בעל משמעות וערך אמיתי. פנו אליהם עם עדכונים שלדעתכם רלוונטיים ללקוח או לבעל המקצוע האידיאלי עבורכם, בין אם לצרכי נטוורקינג, שיווק ואף חיפוש עבודה. 

Gali Soudak, Founder & CEO

Gali Soudak, Founder & CEO

For the last 15 years, I tested various online marketing strategies to generate high quality leads across numerous industries. I view myself as an army general, building a strategy to overcome my competitor’s marketing army.

Related Topics

כך שדרגה לינקדאין את מערכת הפרסום שלה

לינקדאין ביצעה שינויים ושיפורים בפלטפורמה שלה, על מנת להפוך לאטרקטיבית יותר בקרב נגד ענקיות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר על נתח תקציבי המפרסמים. בעולם השיווק…

Daze academy

שיווק בלינקדאין

הצטרפו לגלי סודאק לקורס אינטנסיבי שמכסה את היסודות ומעבר לשיווק B2B בלינקדאין. למדו כיצד לנהל מיתוג אישי ואסטרטגיית מנהיגות מחשבתית, מודעות והסברה, והצטיידו במיומנויות הדרושות בכדי למנף את פלטפורמת הרשת המקצועית הגדולה בעולם, כדי שתוכלו לעמוד ביעדים העסקיים שלכם.ן.

אימוני האבספוט

לדעת כיצד להגדיר את מערכת HubSpot הוא המפתח לאוטומציה יעילה. בסדנה זו, Resa Gooding, מנהלת בכירה בהאבספוט, תלמד אתכם.ן את כל מה שצריך לדעת על כלי אוטומציית השיווק המועדף בעולם מ-א׳ עד ת׳, כולל תכונות וטקטיקות מפתח ליצירת רשימות מיקוד לקהל, זרימות מסע לקוחות, מעקב, אופטימיזציה ועוד…

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

גלי סודק בוחנת את היסודות של אסטרטגיית שיווק דיגיטלי, החל מהמרכיבים והיעדים ועד לתכנון ולביצוע. ביחד נחקור מקרים מהעולם האמיתי, וגישות שונות למיקוד, יצירת תוכן והפצת ערוצים שיביאו תוצאות. הכינו את הצוות שלכם.ן ליצור וליישם אסטרטגיות שיווק דיגיטליות מוצלחות, מאוד! – באופן עצמאי.

כלי דוחות ואנליזה מתקדמים

קבלו מנה כפולה של הדרכת מומחים עם גלי סודק ו-Resa Gooding כשהן בוחנות את השיטות והכלים למדידה ואופטימיזציה של שיווק דיגיטלי. גלו כיצד להיות מונעים מנתונים, כיצד לחתוך ולחבר נתונים בכדי לקבל את התובנות המשמעותיות ביותר, כיצד לעבוד עם מדדים ו-KPI, ובאילו דוחות עליכם.ן להשתמש כדי להגיע לתוצאות אמיתיות.