טרגוט בלינקדאין באמצעות ה Sales navigator

אם אתם עדיין לא מכירים את ה Sales navigator של לינקדאין אז הגיע הזמן שתכירו. ה Sales navigator, או בקיצור SN, הוא כלי פרימיום של לינקדאין שיסייע לכם להגיע ללקוחות הפוטנציאלים באופן מדויק יותר, נוח יותר ומהיר יותר. במילים אחרות – שיווק בלינקדאין הפך להיות אפקטיבי יותר!

ל- SN יש המון יתרונות ביצירת לידים עליהם תוכלו לקרוא במאמר LinkedIn Sales Navigator – כלי מושלם לגיוס לידים, אך המאמר הנוכחי יתמקד באפשרויות הטרגוט העומדות לרשותכם.

                                     

נתחיל במידע הבסיסי הנדרש לטרגוט בלינקדאין. הגדרת פרמטרים אלו זה ה-א' ב' של התחלת פעילות השיווק שלכם בלינקדאין:

תעשיות (Industries) רלוונטיות – רשימת Industries ותחומי פעילות שבהם אתם מעוניינים להתמקד. בנוסף להגדרת התעשיות הרלוונטיות, רצוי להגדיר תעדוף בין התעשיות, לדוג' אם הלקוחות הפוטנציאליים של החברה שלכם הם מתעשיית ה- Medical device וה- Biotechnology אבל בפועל אתם מעדיפים לקוחות מתעשיית ה Biotechnology, תתחילו בפנייה לאנשים מתעשיית Biotechnology לפני שתעברו לפלח השני או שתשימו דגש על התעשייה הכדאית יותר ע"י כך שתקבעו כי חלוקת כמות הפניות תהיה מוטת לטובת תעשייה זו.

רצוי לבדוק את כל התעשיות המופיעות בלינקדאין כדי שתוכלו לוודא שלא פספסתם אף תעשייה. לחצו לצפייה ברשימת התעשיות בלינקדאין.

תפקידים (Job titles) – אנשי המפתח בתוך הארגונים המהווים מקבלי החלטה ראשוניים בכל הקשור לצורך במוצר / השירות. גם פה רצוי לתעדף בין התפקידים הרלוונטיים השונים.

גודל חברות – גודל החברות אליהם תפנו לפי כמות העובדים. חלוקת הגדלים בלינקדאין הינה לפי הטווחים הבאים:

• Self employed
• 1-10
• 11-50
• 51-200
• 201-500
• 501-1000
• 1001-5000
• 5001-10,000
• 10,000+

שווקים גיאוגרפיים – השווקים הגיאוגרפיים אליהם מבקשים להגיע. ניתן לטרגט שווקים גיאוגרפיים ברמת יבשות, ברמת מדינות וברמת מיקוד בארצות גדולות כמו ארה"ב.

הפרמטרים שתוארו הם הבסיס לביצוע קמפיין אך אם לא התרשמתם עד עכשיו, כדאי שתכירו את אפשרויות הטרגוט הנוספות הקיימות בלינקדאין:

Keywords – חיפוש אנשים לפי מילת מפתח המופיעה בפרופיל שלהם. לא מומלץ כיוון שטרגוט זה אינו מדויק אך לעיתים רחוקות זו הדרך היחידה להגיע לאנשים הרלוונטיים. כאשר משתמשים בחיתוך זה כדאי מאוד להוסיף מילים שליליות ע"י שימוש בכללי החיפוש הבוליאני.

Company – חיפוש אנשים שעובדים בחברות ספציפיות בהווה או בעבר.

Seniority level – טרגוט לפי דרגת בכירות בחברה.

Function – טרגוט לפי הפונקציה של האדם בארגון. לא מומלץ כיוון שטרגוט זה אינו מדויק ועדיף תמיד לחפש לפי תפקיד ספציפי במקום לפי פונקציה.

Company type – טרגוט לפי סוג החברה כמו למשל חברה ציבורית, מלכ"ר וכו'.

Years in current position – טרגוט לפי מספר השנים שהאדם נמצא בתפקיד הנוכחי.

Years of experience – טרגוט לפי ניסיון.

Groups – טרגוט אנשים שחברים בקבוצה מסוימת. חיתוך זה יכול להיות יעיל כאשר מחפשים אנשים לפי תחום עניין נישתי.

School – טרגוט אנשים שלמדו במוסד לימודים מסוים. חיתוך זה יכול להיות חיוני כאשר מחפשים בוגרי אוניברסיטאות בישראל לדוגמא.

Profile language – טרגוט לפי שפת הפרופיל. חיתוך זה עשוי להיות רלוונטי כאשר קהל היעד נמצא במדינה שאינה דוברת אנגלית אך מעוניינים להגיע רק לאלו שדוברי אנגלית.

Interested in – טרגוט לפי תחומי עניין של בעל הפרופיל.

Member since – טרגוט לפי הותק של הפרופיל בלינקדאין.

 

אם אתם שואלים את עצמכם מה ההבדל בין חיפוש באמצעות ה SN לבין חיפוש מתקדם רגיל בלינקדאין אז התשובה היא ברורה. חלק גדול מהחיתוכים אינם פתוחים לפרופילים שאינם מנויי פרימיום אבל גם אם ראיתם כי החיפוש שפתוח לכל הפרופילים מספק אתכם, אתם תגלו כי תוצאות החיפוש אינן מדויקות, אינן מלאות ומוטות עקב קירבה של בעל הפרופיל לפרופילים אחרים בלינקדאין, כך שתוצאות החיפוש לא יכילו את כל האנשים שאין לכם קשר ישיר או עקיף איתם ואתם עלולים לפספס הרבה לקוחות פוטנציאליים.

Gali Soudak, Founder & CEO

Gali Soudak, Founder & CEO

For the last 15 years, I tested various online marketing strategies to generate high quality leads across numerous industries. I view myself as an army general, building a strategy to overcome my competitor’s marketing army.

Related Topics

כך שדרגה לינקדאין את מערכת הפרסום שלה

לינקדאין ביצעה שינויים ושיפורים בפלטפורמה שלה, על מנת להפוך לאטרקטיבית יותר בקרב נגד ענקיות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר על נתח תקציבי המפרסמים. בעולם השיווק…

Daze academy

שיווק בלינקדאין

הצטרפו לגלי סודאק לקורס אינטנסיבי שמכסה את היסודות ומעבר לשיווק B2B בלינקדאין. למדו כיצד לנהל מיתוג אישי ואסטרטגיית מנהיגות מחשבתית, מודעות והסברה, והצטיידו במיומנויות הדרושות בכדי למנף את פלטפורמת הרשת המקצועית הגדולה בעולם, כדי שתוכלו לעמוד ביעדים העסקיים שלכם.ן.

אימוני האבספוט

לדעת כיצד להגדיר את מערכת HubSpot הוא המפתח לאוטומציה יעילה. בסדנה זו, Resa Gooding, מנהלת בכירה בהאבספוט, תלמד אתכם.ן את כל מה שצריך לדעת על כלי אוטומציית השיווק המועדף בעולם מ-א׳ עד ת׳, כולל תכונות וטקטיקות מפתח ליצירת רשימות מיקוד לקהל, זרימות מסע לקוחות, מעקב, אופטימיזציה ועוד…

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

גלי סודק בוחנת את היסודות של אסטרטגיית שיווק דיגיטלי, החל מהמרכיבים והיעדים ועד לתכנון ולביצוע. ביחד נחקור מקרים מהעולם האמיתי, וגישות שונות למיקוד, יצירת תוכן והפצת ערוצים שיביאו תוצאות. הכינו את הצוות שלכם.ן ליצור וליישם אסטרטגיות שיווק דיגיטליות מוצלחות, מאוד! – באופן עצמאי.

כלי דוחות ואנליזה מתקדמים

קבלו מנה כפולה של הדרכת מומחים עם גלי סודק ו-Resa Gooding כשהן בוחנות את השיטות והכלים למדידה ואופטימיזציה של שיווק דיגיטלי. גלו כיצד להיות מונעים מנתונים, כיצד לחתוך ולחבר נתונים בכדי לקבל את התובנות המשמעותיות ביותר, כיצד לעבוד עם מדדים ו-KPI, ובאילו דוחות עליכם.ן להשתמש כדי להגיע לתוצאות אמיתיות.