דף חברה בלינקדאין: לא לגדולים בלבד

לינקדאין היא הרשת החברתית המובילה בעולם עבור אנשי מקצוע – על כך אין מחלוקת. עם פתיחת האפשרות להקמת דפי חברות ומותגים בלינקדאין, השקיעו חברות גדולות רבות בהקמת דפים בלינקדאין והן ממשיכות לשכלל אותם על בסיס קבוע. עם זאת, אחת התפיסות הרווחות על שיווק בלינקדאין היא שדפי חברה מיועדים בעיקר למותגים גדולים ולא לעסקים קטנים ובינוניים. הפוסט הבא יוכיח לכם עד כמה תפיסה זו שגויה.

למה להקים דף חברה בלינקדאין?

אם לחברה שלכם עדיין אין דף עסקי בלינקדאין, זהו בהחלט דבר שאנו ממליצים לעשות מיידית. הנוכחות בלינקדאין חשובה לא רק בהיבטים חשובים כמו תהליכי גיוס עובדים, אלא בעצם ליבת הפעילות השיווקית באינטרנט. שיווק בלינקדאין באמצעות הדף העסקי, הוא עוד נכס חשוב בפעילות המדיה החברתית של החברה שלכם  – נכס שיכול להניב לא מעט תועלת.

עובדים בהווה ובעבר יעניקו לכם חשיפה ושיווק בחינם, כאשר יוסיפו את עמוד החברה שלכם בפרופיל האישי שלהם בלינקדאין, בתוספת תפקידיהם בחברה. יותר מכך – בדומה לפייסבוק, הדף צובר אוהדים, המורכבים ממגוון פרופילים – עובדים, שותפים עסקיים, לקוחות וכדומה. אך בניגוד לפייסבוק, בו המקום שתופסים הדפים העסקיים עליהם מנוי המשתמש הוא קטן יחסית, בלינקדאין הדף העסקי שלכם יופיע במקום בולט למדי (עם הלוגו שלכם…) בפרופיל האישי של כל אחד מאוהדי הדף. התוצאה היא חשיפה מוגברת לעסק שלכם – מהקטן ביותר ועד למותג המוביל בתחומו.

דף חברה בלינקדאין

מעבר לפרסום מודעות דרושים בלינקדאין באמצעות דף החברה (וזאת במחיר נוח למדי), בדפי החברות בלינקדאין ניתן כמובן לפרסם עדכונים וסטטוסים לכל העוקבים, בדומה לדף העסקי בפייסבוק. עדכונים אלו עולים אוטומטית בדף הבית של כל אחד מהעוקבים אחריכם. על מנת להגביר את האפקטיביות של הפרסומים, חשוב להתמקד בתכנים שיוצרים שיח ומגבירים את החשיפה לעסק בקרב משתמשים רבים. במידת הצורך מומלץ מאוד להשתמש בעדכונים בדף העסקי גם בלשון הנעה לפעולה – שיכולה להביא לכם לידים.

הבונוס המרכזי: פרסום מוצרים ושירותים

אחד הפיצ'רים המרכזיים והמועילים ביותר בדף העסקי בלינקדאין הוא הבלטת המוצרים והשירותים שהעסק שלכם מציע ללקוחותיו. הדף העסקי בלינקדאין כולל לשונית מיוחדת, Products, הכוללת יתרונות רבים ביחס לדף ה-Overview (הכולל את המידע הכללי על החברה ואת עדכוניה השוטפים). לשונית זו יכולה להכיל מספר מוצרים ושירותים המדורגים על פי סדר החשיבות אותו תקבעו בעצמכם, לכלול מספר באנרים מתחלפים אטרקטיביים בראש הלשונית וכן להוסיף לה אלמנטים כמו סרטוני פרסומת (מיוטיוב).

היתרונות החברתיים של דף החברה באים לידי ביטוי באופן האיכותי ביותר בהוספת המלצות (Recommendations). לקוחות, ספקים ומשתמשים אחרים יכולים להמליץ על המוצר והשירות על גבי הדף העסקי ובכך הם משאירים עדות של "הוכחה חברתית" על יכולותיה ויתרונה של החברה. כאשר משתמשי לינקדאין מבקרים בדף העסקי שלכם, הם נחשפים למידע אודות חברי הרשת שלהם שהמליצו על המוצרים והשירותים. האפקט בהמלצות בהיבט הויראלי ובהיבט ה"הוכחה החברתית" הוא משמעותי במיוחד, שכן ברגע שמתווספת המלצה ממשתמש, חבריו לרשת מקבלים על כך הודעה לצד המוצר/השירות.

מגוון דפי נחיתה – במקום אחד

החידוש החשוב בדפי החברה בלינקדאין הוא היכולת ליצור וריאציות שונות של לשונית המוצרים עבור קהלים שונים. ניתן להגדיר בלשונית תכנים שונים עבור קהל אחד, ותכנים שמוצגים באופן אחר עבור קהל שונה. את הקהל בו אנו מעוניינים להתמקד, ניתן לבנות לפי פרמטרים שונים הכוללים את גודל החברה (למשל, מיקוד בפרופילים מעסקים קטנים או בינוניים), תפקידים בחברות או לפי מידת הבכירוּת (למשל, מנהלי משאבי אנוש בלבד, בין אם בכירים או זוטרים), תחומים ותעשיות ממוקדות וכן מיקוד גיאוגרפי, הרלוונטי במיוחד למוצרים ושירותים בעלי אופי בינלאומי. עבור כל קהל ניתן לבחור באנרים שונים ולהבליט מוצרים ספציפיים על חשבון אחרים.

במובן מסוים, אפשר להסתכל היכולת לייצר וריאציות של לשונית המוצרים והשירותים כעל יצירת מגוון דפי נחיתה במקום אחד – להתאים את התכנים לטובת אופטימיזציה במנוע החיפוש או עבור פרסום ממומן בלינקדאין. כך, הסיכוי להשיג לידים באמצעות הקהלים הספציפיים הוא גבוה יותר. יכולת הפילוח המוצעת כאן אטרקטיבית במיוחד עבור עסקים בינוניים וקטנים שנדרשים למקד את תקציבי השיווק המקוון שלהן בקהלים ספציפיים.

Gali Soudak, Founder & CEO

Gali Soudak, Founder & CEO

For the last 15 years, I tested various online marketing strategies to generate high quality leads across numerous industries. I view myself as an army general, building a strategy to overcome my competitor’s marketing army.

Related Topics

כך שדרגה לינקדאין את מערכת הפרסום שלה

לינקדאין ביצעה שינויים ושיפורים בפלטפורמה שלה, על מנת להפוך לאטרקטיבית יותר בקרב נגד ענקיות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר על נתח תקציבי המפרסמים. בעולם השיווק…

Daze academy

שיווק בלינקדאין

הצטרפו לגלי סודאק לקורס אינטנסיבי שמכסה את היסודות ומעבר לשיווק B2B בלינקדאין. למדו כיצד לנהל מיתוג אישי ואסטרטגיית מנהיגות מחשבתית, מודעות והסברה, והצטיידו במיומנויות הדרושות בכדי למנף את פלטפורמת הרשת המקצועית הגדולה בעולם, כדי שתוכלו לעמוד ביעדים העסקיים שלכם.ן.

אימוני האבספוט

לדעת כיצד להגדיר את מערכת HubSpot הוא המפתח לאוטומציה יעילה. בסדנה זו, Resa Gooding, מנהלת בכירה בהאבספוט, תלמד אתכם.ן את כל מה שצריך לדעת על כלי אוטומציית השיווק המועדף בעולם מ-א׳ עד ת׳, כולל תכונות וטקטיקות מפתח ליצירת רשימות מיקוד לקהל, זרימות מסע לקוחות, מעקב, אופטימיזציה ועוד…

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

גלי סודק בוחנת את היסודות של אסטרטגיית שיווק דיגיטלי, החל מהמרכיבים והיעדים ועד לתכנון ולביצוע. ביחד נחקור מקרים מהעולם האמיתי, וגישות שונות למיקוד, יצירת תוכן והפצת ערוצים שיביאו תוצאות. הכינו את הצוות שלכם.ן ליצור וליישם אסטרטגיות שיווק דיגיטליות מוצלחות, מאוד! – באופן עצמאי.

כלי דוחות ואנליזה מתקדמים

קבלו מנה כפולה של הדרכת מומחים עם גלי סודק ו-Resa Gooding כשהן בוחנות את השיטות והכלים למדידה ואופטימיזציה של שיווק דיגיטלי. גלו כיצד להיות מונעים מנתונים, כיצד לחתוך ולחבר נתונים בכדי לקבל את התובנות המשמעותיות ביותר, כיצד לעבוד עם מדדים ו-KPI, ובאילו דוחות עליכם.ן להשתמש כדי להגיע לתוצאות אמיתיות.