Value Proposition: מהו המסר שיביא לכם לקוחות מדויקים?
לאחר מיפוי קהל היעד לקטגוריות שונות בהתאם למחקר שערכנו, נפנה לבנות את המסרים השיווקיים המתבססים על הערך המוסף של המוצר / שירות ולהתאים אותם לפי פילוח מדוייק. לדוגמא, המוצר של החברה שלכם משפר את מכשירי התדלוק ברכבי חברה (‘פזומט’, ‘דלקן’ וכדומה). הוא עשוי לעניין את מנהל צי הרכב של הלקוח הפוטנציאלי שלכם וגם את ה-CFO בחברה – אולם הערך, היתרון המרכזי שמדבר אליהם במוצר הוא שונה!
מנהל צי הרכב יתעניין בשיפור הבטיחות, החדשנות הטכנית וקיצור זמני התדלוק, בזמן שה–CFO מתעניין בהוזלת העלויות, בחיסכון בדלק וייעול שעות העבודה. לכן, הפנייה לכל אחד מהם, גם אם הם באותה החברה, תכיל מסרים שונים- ועשויה להגיע מאפיקי שיווק שונים.
אנו ב-Daze Marketing, כסוכנות שיווק שמתמחה בעסקי B2B, נדע להציע עבורכם תמהיל שיווקי אופטימלי הלוקח בחשבון את המורכבויות ב-B2B, תוך בחירת המסרים המותאמים לקהל היעד ובאפיקים הרלוונטיים. פנו אלינו לפרטים נוספים!
לקריאה נוספת: