קמפיין מובילי דעה

באנר דיגיטל

קמפיין מובילי דעה

Thought Leadership

אנשים עושים עסקים עם אנשים, וכך גם במדיה החברתית.

ההבנה הזו שלכל חברה יש צורך באישיות גרמה לכך שבשנים האחרונות יותר ויותר חברות מציבות בחזית את העובדים המוצלחים שלהן, כחלק מהמאמץ למיצוב חדשני המראה לעולם את היכולות הגבולות של עובדיהן בתחומים השונים.

ניתן למצוא היום בלינקדאין מובילי דעה בתחום התוכנה, הסייבר, התקשורת ועוד.

גם תורכם הגיע!

תהליך העבודה שלנו

מחקר שוק

למידת תנאי השוק והמתחרים באופן מעמיק – הבסיס לקמפיין מצליח

תמהיל שיווקי

בחירת אפיקי השיווק המתאימים ביותר להשגת יעדי הקמפיין

בניית קמפיין מוצלח

טרגוט מדויק והדגשת הבידול בקמפיין

ניתוח נתונים

שימוש מתקדם בכלי אנליטיקס והסקת מסקנות בזמן אמת

אופטימיזציה

נקיטת צעדים לשיפור מתמיד בקמפיין ושיפור יחס הEngagement

בעזרת המומחיות שלנו בפרסום דיגיטלי, אנחנו ב-Daze Marketing נתווה עבורכם מדיניות פרסום אסטרטגית, שתתאים למה שאתם באמת רוצים ומחפשים, ותיצור את התמהיל הנכון והמאוזן בין אפיקי שיווק דיגיטלי שונים.

 

ב-Daze Marketing נוכל לבצע עבורכם, בהתאם לצורך השיווקי שלכם:

  • פרסום בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים (SEM) – פרסום ממוקד בכל זמן נתון עבור הלקוחות שמחפשים אתכם ואת השירותים שאתם מציעים, בשיטת תשלום פר קליק (PPC).
  • פרסום ברשתות חברתיות (Social Advertising) – שימוש בזירה החברתית להשגת תוצאות, תוך שימוש בכלי המיקוד המתקדמים שמציעים אתרים דוגמת פייסבוק, לינקדאין, טוויטר ויוטיוב.
  • פרסום מבוסס מדיה (Display Advertising) – פעילות ברשתות פרסום איכותיות, כולל רכש מדיה ייעודי באתרים מובילים בארץ ובחו”ל, לטובת קמפיין מדיה מוכוון לידים.
  • פרסום מבוסס תוכן (Content Marketing) – שימוש בכלי המלצות תוכן כמו Taboola ו-Outbrain לשיתוף והפצת תכנים על המוצרים והשירותים שלכם, כולל במסגרת SEO.
  • פרסום דרך ריטרגטינג (Retargeting) – פרסום ספציפי עבור אלו שביקרו בנכסים הדיגיטליים שלכם ולא המירו – כולל פרסום עבורם במיקומי פריים באתרים ייעודיים.