קמפיין מובילי דעה

באנר דיגיטל

קמפיין מובילי דעה

Thought Leadership

אנשים עושים עסקים עם אנשים, וכך גם במדיה החברתית.

ההבנה הזו שלכל חברה יש צורך באישיות גרמה לכך שבשנים האחרונות יותר ויותר חברות מציבות בחזית את העובדים המוצלחים שלהן, כחלק מהמאמץ למיצוב חדשני המראה לעולם את היכולות הגבולות של עובדיהן בתחומים השונים.

ניתן למצוא היום בלינקדאין מובילי דעה בתחום התוכנה, הסייבר, התקשורת ועוד.

גם תורכם הגיע!

תהליך העבודה שלנו

digital_1_process_icons

מחקר שוק

למידת תנאי השוק והמתחרים באופן מעמיק – הבסיס לקמפיין מצליח

digital_2_process_icons

תמהיל שיווקי

בחירת אפיקי השיווק המתאימים ביותר להשגת יעדי הקמפיין

digital_4_process_icons

בניית קמפיין מוצלח

טרגוט מדויק והדגשת הבידול בקמפיין

digital_3_process_icons

ניתוח נתונים

שימוש מתקדם בכלי אנליטיקס והסקת מסקנות בזמן אמת

digital_5_process_icons

אופטימיזציה

נקיטת צעדים לשיפור מתמיד בקמפיין ושיפור יחס הEngagement

בעזרת המומחיות שלנו בפרסום דיגיטלי, אנחנו ב-Daze Marketing נתווה עבורכם מדיניות פרסום אסטרטגית, שתתאים למה שאתם באמת רוצים ומחפשים, ותיצור את התמהיל הנכון והמאוזן בין אפיקי שיווק דיגיטלי שונים.

 

ב-Daze Marketing נוכל לבצע עבורכם, בהתאם לצורך השיווקי שלכם:

  • פרסום בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים (SEM) – פרסום ממוקד בכל זמן נתון עבור הלקוחות שמחפשים אתכם ואת השירותים שאתם מציעים, בשיטת תשלום פר קליק (PPC).
  • פרסום ברשתות חברתיות (Social Advertising) – שימוש בזירה החברתית להשגת תוצאות, תוך שימוש בכלי המיקוד המתקדמים שמציעים אתרים דוגמת פייסבוק, לינקדאין, טוויטר ויוטיוב.
  • פרסום מבוסס מדיה (Display Advertising) – פעילות ברשתות פרסום איכותיות, כולל רכש מדיה ייעודי באתרים מובילים בארץ ובחו”ל, לטובת קמפיין מדיה מוכוון לידים.
  • פרסום מבוסס תוכן (Content Marketing) – שימוש בכלי המלצות תוכן כמו Taboola ו-Outbrain לשיתוף והפצת תכנים על המוצרים והשירותים שלכם, כולל במסגרת SEO.
  • פרסום דרך ריטרגטינג (Retargeting) – פרסום ספציפי עבור אלו שביקרו בנכסים הדיגיטליים שלכם ולא המירו – כולל פרסום עבורם במיקומי פריים באתרים ייעודיים.