סקירה: כנס הוועידה ה-5 לשיווק

gali_conference

02 Jul סקירה: כנס הוועידה ה-5 לשיווק

השבוע התקיים כנס הוועידה ה-5 לשיווק דיגיטלי Dig-it Marketing שעסק במגמות וחידושים בעולם השיווק הדיגיטלי. הכנס כלל פאנלים והרצאות שונות שסקרו את כל ההתפחויות בתחום השיווק בדגש על העולם הטכנולוגי והציגו מקרי מבחן רלוונטים.

גם צוות דייז נכח בכנס, הכרנו אנשים חדשים, החלפנו כרטיסי ביקור ועשינו קצת נטוורקינג.

daze_conference

גלי סודק, מנכל”ית דייז העבירה את ההרצאה “שיווק B2B דיגטלי מדוייק בשווקים בינלאומיים ומקומיים  – איך מושכים לקוחות מדוייקים דרך לינקדאין ופלטפורמות משלימות”. ההרצאה עסקה בשיווק B2B דרך לינקדאין והיתרונות שלו בהגעה למקבלי החלטות.

גלי מדגישה שיש להבין ששיווק B2C הוא שונה לגמרי משיווק B2B. הבסיס לקמפיין שיווקי נכון הוא הגדרת קהל היעד בצורה מדויקת אבל האופן שבו אנו מגדירים את קהל היעד הוא שונה לגמרי בשיווק B2B. עצם החשיבה השיווקית היא שונה מכיוון שצריך להבין שפה יש לנו צורך באמצעי טרגוט שונים כמו: סוג תפקיד, תעשייה, גודל חברה, מיקום. לכן לינקדאין, הרשת העסקית הגדולה בעולם, היא כלי מושלם לשיווק B2B בעולם הדיגיטל.

היתרונות של לינקדאין:

  • להגיע למקבלי החלטות בקליק
  • הרשת האפקטיבית ביותר ליצירת לידים
  • יצירת לידים איכותיים
  • פנייה דרך חברים משותפים
  • פנייה דרך קבוצות ספציפיות של קהל היעד
  • קמפיין ממומן לאנשים מטורגטים

 

גלי מציינת שיחד עם הטרגטינג הנכון חשוב גם להציג את הבידול העסקי שלכם ולמה בעצם אתם מיוחדים יותר משאר החברות. בנוסף לכך, היא מציינת שהיתרון הגדול ביותר בעולם הדיגיטל שחסר בעולם האופליין הוא היכולת למדוד כל צעד שעשיתם כך בהמשך גם ניתן לנתח את הנתונים ולבצע אופטימיזציה.

וגם למי שפספס את הכנס, הנה ההרצאה של גלי:

 

נכתב על ידי: ספיר חורי