פרסום בלינקדאין – הקמה וניהול של קמפיין ממומן בלינקדאין

29 Aug פרסום בלינקדאין – הקמה וניהול של קמפיין ממומן בלינקדאין

קמפיין ממומן בלינקדאין הוא ללא ספק הכלי המייצר את כמות הלידים הגדולה ביותר – באיכות הגבוהה ביותר. לינקדאין מאפשרת לכם כמפרסמים להציג מודעות פרסום בלינקדאין אך ורק לקהל היעד שלכם לפי חיתוכים מטורגטים היטב. הקלקה על המודעה צריכה להוביל את הגולש לדף ספציפי באתר שלכם (או לדף נחיתה חיצוני) שיכיל תוכן שיווקי וטופס בולט לאיסוף לידים. מידע אודות יצירת טופס באופן נכון מבחינה שיווקית על מנת שייצר לכם את כמות הלידים הגבוהה ביותר ניתן למצוא כאן.

המודעות הפרסומיות בלינקדאין נמצאות בעמודה הימנית של כל דף ונראות כך:

ads

עלות פר קליק מינימלית הינה 2.01$. אין ספק שמדובר בעלות שאינה זולה בהשוואה למקורות מדיה אחרים, אך מצד שני, איכות הלידים שתתקבל תהיה גבוהה יותר מכל מדיה אחרת וזאת כיוון שהקמפיין ממוקד ישירות לקהל היעד שלכם.

איך מקימים קמפיין ממומן בלינקדאין?

בתחתית כל דף ניתן למצוא סרגל תחתון המכיל קישור להקמת קמפיין ממומן בלינקדאין:

לחיצה על הלינק תוביל אתכם לתהליך הקמת הקמפיין הראשון שלכם כאשר תצטרכו לבנות את המודעות ולבחור את קהל היעד הממוקד אשר יחשף למודעות.

create a campaign

עליכם לבחור שם ושפה לקמפיין (בשלב זה לינקדאין לא תומכת במודעות בעברית), להגדיר את ה-URL הייעודי (דף נחיתה, דף באתר שלכם או דף בתוך לינקדאין) אליו יובל הגולש לאחר הקלקה על המודעה. בשלב השני עליכם להוסיף כותרת, תוכן ותמונה שתוצג במודעה. מומלץ לבחור תמונות בולטות ולבצע AB Testing בין כמה סוגי תמונות כדי לבדוק איזה סוגי תמונות מביאים לכם את התוצאות הטובות ביותר. כדי לבצע בדיקת AB Testing בין שתי מודעות, לחצו על לינק ה- Add a variation שמופיע בתחתית העמוד.

טירגוט הקמפיין הממומן בלינקדאין

בשלב הבא לינקדאין תבקש מכם לטרגט את הקמפיין, על מנת שיוצג אך ורק לקהלי היעד שהגדרתם. תוכלו לבחור מבין האופציות המופיעות במסך הבא:

adtargetingclosed

ניתן לטרגט לפי: מיקום גיאגרפי, שם חברה או סוג תעשיה, תפקיד (מקבל החלטות בארגון), כישורים, שייכות לקבוצות עניין, מוסדות אקדמיים בהם למד, מין וגיל. כל אחת מהשורות המוצגות מעלה נפתחת ומכילה אופציות טירגוט נוספות. אחת האופציות המועדפות עלינו היא טירגוט לפי תעשיה כיוון שניתן להגיע לרמות מאוד ממוקדות:

ad targeting

לפני שמקימים את הקמפיין מומלץ לבצע חשיבה על סוגי החיתוכים שתבחרו במסך זה. מומלץ לחתוך לפי אזור גאוגרפי, תעשיה, תפקיד, כישורים ושייכות בקבוצות. לא מומלץ להפעיל חיתוך אחד ממוקד מאוד המכיל את כל האופציות יחדיו, אלא לפצל את הקמפיין לכמה מודעות עם חיתוכים שונים ולבצע מעקב כדי להבין איזה חיתוך מביא לכם את התוצאות הטובות ביותר.

פרסום בלינקדאין אינו זול אך משתלם מאוד. הסיבה העיקרית לכך היא שהמודעות מוצגות אך ורק לקהל היעד שלכם – ישירות למקבלי החלטות. איכות הלידים היא גבוהה ועם הליך אופטימיזציה ניתן לאורך זמן לייעל את הקמפיין כך שמאותו התקציב יתקבלו יותר לידים. האפיק הממומן בלינקדאין מהווה חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה הכוללת של שיווק בלינקדאין.