אסטרטגיה שיווקית

yellow-box-home

אסטרטגיה שיווקית – המפתח לפעילות דיגיטלית עם תוצאות!

עד כה, בוודאי שיווקתם את עצמכם באינטרנט. שילמתם למקדם אתרים, כי חייבים להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. הוספתם גם קמפיין PPC על הדרך (אבל סביר להניח שלא ממש הבנתם אם הוא אפקטיבי). פתחתם דף חברה מעוצב ומושקע בפייסבוק – ובוודאי שמעתם ששווה לשמור כמה דולרים לפרסום בלינקדאין, כי זה הדבר החם בשוק.

אבל את התוצאות של המהלכים השיווקיים שלכם ראיתם בקושי. הסיבה לכך, ברוב המקרים, היא היעדר אסטרטגיה שיווקית. עולם השיווק הדיגיטלי מרובה ערוצים – וגם מרובה ברעשי רקע, ויש צורך להגדיר את הדרך הנכונה עבורכם לשיווק העסק שלכם.

תהליך העבודה שלנו

research

מחקר שוק

למידת תנאי השוק והמתחרים באופן מעמיק – הבסיס לקמפיין מצליח

stra_2_process_icons

תמהיל שיווקי

בחירת אפיקי השיווק המתאימים ביותר להשגת יעדי הקמפיין

stra_4_process_icons

בניית קמפיין מוצלח

טרגוט מדויק והדגשת ה-UVP (בידול) בקמפיין

stra_3_process_icons

ניתוח נתונים

שימוש מתקדם בכלי אנליטיקס והסקת מסקנות בזמן אמת

stra_5_process_icons

אופטימיזציה

נקיטת צעדים לשיפור מתמיד בקמפיין, על בסיס איכות הלידים

כשתצאו אל הדרך להשיג את המטרות השיווקיות שלכם, Daze Marketing ישרטטו לכם את מפת הדרכים בעולם הדיגיטלי. אנו נלווה אתכם בהתוויית אסטרטגיית שיווק באינטרנט מקיפה במטרה להשיג את היעדים שהוגדרו יחד מראש. ניצור עבורכם את תמהיל השיווק והפרסום הנכון והמנצח עבורך – ונהיה השותף שלכם לשיווק מוכוון תוצאות אונליין.

 

בניית אסטרטגיה שיווקית ע”י צוות מומחי השיווק של Daze Marketing כוללת:

  • מיפוי הסגמנטים בשוק, בחירת קהל היעד והתאמת המוצר אליו
  • בחינת אתר הלקוח, בדגש על יכולת המרה וחווית המשתמש
  • מחקר מתחרים מקיף
  • הקפדה על מסר ובידול למוצר, תוך הנעת הלקוחות הפוטנציאליים לפעולה
  • בחירת הערוצים המתאימים לשיווק דיגיטלי
  • ניתוח ואופטימיזציה לכל התהליך השיווקי, המבוססת על מדידת נתונים

STP – הבסיס האסטרטגי

בניית אסטרטגיה שיווקית מועילה שתניב בסופה מכירות, מחייבת שלושה שלבים מקדימים – סגמנטציה, טרגוט קהלים ומיצוב המוצר (STP – Segmentation, Targeting, Positioning). בשלב הראשון, הסגמנטציה, אנו נבצע פילוח לשוק בו אנו מתמודדים ונחלק אותו לסגמנטים של לקוחות פוטנציאליים, תוך סימון המקטעים הרלוונטיים ביותר.

לאחר מכן, נחדד את הבחירה בסגמנט (או הסגמנטים) המשתלמים והאטרקטיביים ביותר בשלב הטרגוט – בעזרת הפרמטרים שיאספו באמצעות תשאול הלקוח, נתאים עבורם את המסרים השיווקיים החשובים ביותר בזירה הדיגיטלית. בשלב האחרון של בניית יסודות האסטרטגיה השיווקית, נפעל למיצוב השירות או המוצר, כך שיקשור בינו לבין המסרים השיווקיים הטובים ביותר לקהל היעד שנבחר.

עם תחילת המהלך האסטרטגי בחברה, צוות השיווק הדיגיטלי ב-Daze Marketing יבצע ביחד עם הלקוח מחקר שוק מעמיק, תוך מיפוי המתחרים. התהליך כולל פגישה מקיפה ותשאול מלא של בעלי התפקידים המרכזיים בחברה, אשר בסופו נפענח את קהל היעד האופטימלי – בין אם מדובר בסגמנט צרכנים פוטנציאליים בשוק אם מדובר במוצר שבעיקרו הוא B2C, ובפרט בבעלי תפקידים ספציפיים בתעשיות רלוונטיות בשיווק B2B.

הדגשת הערך ללקוח הפוטנציאלי

המרכיב החשוב ביותר באסטרטגיה השיווקית הוא ההבחנה בערך המרכזי הניתן ללקוח בשירות או המוצר המוצע. ב-Daze Marketing  אנו פועלים בעזרת הלקוח למצוא את ה-Unique Value Proposition (UVP) עבור השירות או המוצר, אשר חייב להתאים לקהל היעד אותו בחרנו בשלב הטרגוט. זוהי למעשה ההכרזה שמתמצתת את הייחוד ביחס למוצרים המתחרים בשוק ומתחברת במקביל למותג וערכיו.

עבור כל לקוח ב-Daze Marketing, אנו בוחנים היטב את מידת האופן שבו אתר האינטרנט של הלקוח מצליח להעביר בצורה מיטבית את הבידול לגולשים וכן מניע אותם לפעולה – בין אם מדובר בהשארת ליד, רכישה באתר או קבלת תוכן חינמי.

תמהיל השיווק ובחירת הערוצים המתאימים

המפתח להצלחה הוא בחירת התמהיל השיווקי הנכון מבין ערוצי השיווק הדיגיטליים עבור צרכי הלקוח – בחירת האפיק שישיג את התוצאות הטובות ביותר. אנו משתמשים במומחיות ובניסיון שלנו בבחירת הערוץ השיווקי, תוך לקיחת כל השיקולים בחשבון – הגדרות הטרגוט, מסגרת הזמן שנקבעה להשגת התוצאות, יכולת מערך המכירות לטפל בלידים, התקציב שעומד לרשותנו ועוד.

 

בבחירת התמהיל השיווקי, אנו יכולים לבחור מסלול אחד או יותר, ביניהם:

  • קידום אתרים בגוגל
  • קמפיינים ממומנים (PPC) מבוססי חיפוש
  • פרסום דיגיטלי וקניית מדיה באתרים
  • שימוש בכלי ריטרגטינג
  • שיווק ברשתות חברתיות ובחירת הרשתות המתאימות ביותר ביניהן
  • שיווק באמצעות תוכן

 

“במקרים רבים, פנו אלינו מנהלי שיווק בחברות במטרה לקבל שירות אחד, אך לאחר ששרטטנו ביחד איתם את האסטרטגיה השיווקית, החלטנו לבחור באפיק אחר לגמרי”, אומרת גלי סודק, מנכ”לית החברה. “למשל, לקוח בתחום מחשוב ענן, לקוח B2B קלאסי, שהתעניין בקידום אורגני בגוגל, השתכנע לאחר בניית האסטרטגיה, שפעילות שיווק בלינקדאין היא האפיק המרכזי שבו עדיף לו להשקיע”.

אופטימיזציה ובחינת האסטרטגיה מחדש

השלב האחרון, שהוא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית, הוא ביצוע אופטימיזציה ובעת הצורך, גם בחינת האסטרטגיה מחדש. זו אינה מסתיימת עם תחילת הפעילות השוטפת, אלא מעודכנת במידת הצורך על בסיס הנתונים שהצטברו ולאחר ניתוח המידע. כך, כדי לייעל את הקמפיין ולהגיע לתוצאות איכותיות, אנו לעתים משנים מסרים, מיקומי פרסום, טרגוט ועוד.

בנוסף, חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית היא ליווי הלקוח בעולם ניהול הלידים. האופטימיזציה המתבצעת ב-Daze Marketing מבוססת על הבדלה בין כמות לידים לבין איכותם (בין היתר על ידי קביעת מדדי איכות) והאופן שבו מערך המכירות מטפל בלידים. על בסיס נתונים אלו אנו יכולים לבצע הערכה מחדש לכל התהליך השיווקי.

 

פנו אלינו לקבלת ייעוץ על האסטרטגיה השיווקית שלכם שתניב לכם תוצאות בעולם האונליין.

Testimonials/h3>