פרסום בלינקדאין – הקמה וניהול של קמפיין ממומן בלינקדאין

קמפיין ממומן בלינקדאין הוא ללא ספק הכלי המייצר את כמות הלידים הגדולה ביותר – באיכות הגבוהה ביותר. לינקדאין מאפשרת לכם כמפרסמים להציג מודעות פרסום בלינקדאין אך ורק לקהל היעד שלכם לפי חיתוכים מטורגטים היטב. הקלקה על המודעה צריכה להוביל את הגולש לדף ספציפי באתר שלכם (או לדף נחיתה חיצוני) שיכיל תוכן שיווקי וטופס בולט לאיסוף לידים. מידע אודות יצירת טופס באופן נכון מבחינה שיווקית על מנת שייצר לכם את כמות הלידים הגבוהה ביותר ניתן למצוא כאן.

המודעות הפרסומיות בלינקדאין נמצאות בעמודה הימנית של כל דף ונראות כך:

ads

עלות פר קליק מינימלית הינה 2.01$. אין ספק שמדובר בעלות שאינה זולה בהשוואה למקורות מדיה אחרים, אך מצד שני, איכות הלידים שתתקבל תהיה גבוהה יותר מכל מדיה אחרת וזאת כיוון שהקמפיין ממוקד ישירות לקהל היעד שלכם.

איך מקימים קמפיין ממומן בלינקדאין?

בתחתית כל דף ניתן למצוא סרגל תחתון המכיל קישור להקמת קמפיין ממומן בלינקדאין:

לחיצה על הלינק תוביל אתכם לתהליך הקמת הקמפיין הראשון שלכם כאשר תצטרכו לבנות את המודעות ולבחור את קהל היעד הממוקד אשר יחשף למודעות.

create a campaign

עליכם לבחור שם ושפה לקמפיין (בשלב זה לינקדאין לא תומכת במודעות בעברית), להגדיר את ה-URL הייעודי (דף נחיתה, דף באתר שלכם או דף בתוך לינקדאין) אליו יובל הגולש לאחר הקלקה על המודעה. בשלב השני עליכם להוסיף כותרת, תוכן ותמונה שתוצג במודעה. מומלץ לבחור תמונות בולטות ולבצע AB Testing בין כמה סוגי תמונות כדי לבדוק איזה סוגי תמונות מביאים לכם את התוצאות הטובות ביותר. כדי לבצע בדיקת AB Testing בין שתי מודעות, לחצו על לינק ה- Add a variation שמופיע בתחתית העמוד.

טירגוט הקמפיין הממומן בלינקדאין

בשלב הבא לינקדאין תבקש מכם לטרגט את הקמפיין, על מנת שיוצג אך ורק לקהלי היעד שהגדרתם. תוכלו לבחור מבין האופציות המופיעות במסך הבא:

adtargetingclosed

ניתן לטרגט לפי: מיקום גיאגרפי, שם חברה או סוג תעשיה, תפקיד (מקבל החלטות בארגון), כישורים, שייכות לקבוצות עניין, מוסדות אקדמיים בהם למד, מין וגיל. כל אחת מהשורות המוצגות מעלה נפתחת ומכילה אופציות טירגוט נוספות. אחת האופציות המועדפות עלינו היא טירגוט לפי תעשיה כיוון שניתן להגיע לרמות מאוד ממוקדות:

ad targeting

לפני שמקימים את הקמפיין מומלץ לבצע חשיבה על סוגי החיתוכים שתבחרו במסך זה. מומלץ לחתוך לפי אזור גאוגרפי, תעשיה, תפקיד, כישורים ושייכות בקבוצות. לא מומלץ להפעיל חיתוך אחד ממוקד מאוד המכיל את כל האופציות יחדיו, אלא לפצל את הקמפיין לכמה מודעות עם חיתוכים שונים ולבצע מעקב כדי להבין איזה חיתוך מביא לכם את התוצאות הטובות ביותר.

פרסום בלינקדאין אינו זול אך משתלם מאוד. הסיבה העיקרית לכך היא שהמודעות מוצגות אך ורק לקהל היעד שלכם – ישירות למקבלי החלטות. איכות הלידים היא גבוהה ועם הליך אופטימיזציה ניתן לאורך זמן לייעל את הקמפיין כך שמאותו התקציב יתקבלו יותר לידים. האפיק הממומן בלינקדאין מהווה חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה הכוללת של שיווק בלינקדאין.

Gali Soudak, Founder & CEO

Gali Soudak, Founder & CEO

For the last 15 years, I tested various online marketing strategies to generate high quality leads across numerous industries. I view myself as an army general, building a strategy to overcome my competitor’s marketing army.

Related Topics

כך שדרגה לינקדאין את מערכת הפרסום שלה

לינקדאין ביצעה שינויים ושיפורים בפלטפורמה שלה, על מנת להפוך לאטרקטיבית יותר בקרב נגד ענקיות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר על נתח תקציבי המפרסמים. בעולם השיווק…

Daze academy

שיווק בלינקדאין

הצטרפו לגלי סודאק לקורס אינטנסיבי שמכסה את היסודות ומעבר לשיווק B2B בלינקדאין. למדו כיצד לנהל מיתוג אישי ואסטרטגיית מנהיגות מחשבתית, מודעות והסברה, והצטיידו במיומנויות הדרושות בכדי למנף את פלטפורמת הרשת המקצועית הגדולה בעולם, כדי שתוכלו לעמוד ביעדים העסקיים שלכם.ן.

אימוני האבספוט

לדעת כיצד להגדיר את מערכת HubSpot הוא המפתח לאוטומציה יעילה. בסדנה זו, Resa Gooding, מנהלת בכירה בהאבספוט, תלמד אתכם.ן את כל מה שצריך לדעת על כלי אוטומציית השיווק המועדף בעולם מ-א׳ עד ת׳, כולל תכונות וטקטיקות מפתח ליצירת רשימות מיקוד לקהל, זרימות מסע לקוחות, מעקב, אופטימיזציה ועוד…

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

גלי סודק בוחנת את היסודות של אסטרטגיית שיווק דיגיטלי, החל מהמרכיבים והיעדים ועד לתכנון ולביצוע. ביחד נחקור מקרים מהעולם האמיתי, וגישות שונות למיקוד, יצירת תוכן והפצת ערוצים שיביאו תוצאות. הכינו את הצוות שלכם.ן ליצור וליישם אסטרטגיות שיווק דיגיטליות מוצלחות, מאוד! – באופן עצמאי.

כלי דוחות ואנליזה מתקדמים

קבלו מנה כפולה של הדרכת מומחים עם גלי סודק ו-Resa Gooding כשהן בוחנות את השיטות והכלים למדידה ואופטימיזציה של שיווק דיגיטלי. גלו כיצד להיות מונעים מנתונים, כיצד לחתוך ולחבר נתונים בכדי לקבל את התובנות המשמעותיות ביותר, כיצד לעבוד עם מדדים ו-KPI, ובאילו דוחות עליכם.ן להשתמש כדי להגיע לתוצאות אמיתיות.