סקירה: כנס הוועידה ה-5 לשיווק

השבוע התקיים כנס הוועידה ה-5 לשיווק דיגיטלי Dig-it Marketing שעסק במגמות וחידושים בעולם השיווק הדיגיטלי. הכנס כלל פאנלים והרצאות שונות שסקרו את כל ההתפחויות בתחום השיווק בדגש על העולם הטכנולוגי והציגו מקרי מבחן רלוונטים.

גם צוות דייז נכח בכנס, הכרנו אנשים חדשים, החלפנו כרטיסי ביקור ועשינו קצת נטוורקינג.

daze_conference

גלי סודק, מנכל"ית דייז העבירה את ההרצאה "שיווק B2B דיגטלי מדוייק בשווקים בינלאומיים ומקומיים  – איך מושכים לקוחות מדוייקים דרך לינקדאין ופלטפורמות משלימות". ההרצאה עסקה בשיווק B2B דרך לינקדאין והיתרונות שלו בהגעה למקבלי החלטות.

גלי מדגישה שיש להבין ששיווק B2C הוא שונה לגמרי משיווק B2B. הבסיס לקמפיין שיווקי נכון הוא הגדרת קהל היעד בצורה מדויקת אבל האופן שבו אנו מגדירים את קהל היעד הוא שונה לגמרי בשיווק B2B. עצם החשיבה השיווקית היא שונה מכיוון שצריך להבין שפה יש לנו צורך באמצעי טרגוט שונים כמו: סוג תפקיד, תעשייה, גודל חברה, מיקום. לכן לינקדאין, הרשת העסקית הגדולה בעולם, היא כלי מושלם לשיווק B2B בעולם הדיגיטל.

היתרונות של לינקדאין:

  • להגיע למקבלי החלטות בקליק
  • הרשת האפקטיבית ביותר ליצירת לידים
  • יצירת לידים איכותיים
  • פנייה דרך חברים משותפים
  • פנייה דרך קבוצות ספציפיות של קהל היעד
  • קמפיין ממומן לאנשים מטורגטים

 

גלי מציינת שיחד עם הטרגטינג הנכון חשוב גם להציג את הבידול העסקי שלכם ולמה בעצם אתם מיוחדים יותר משאר החברות. בנוסף לכך, היא מציינת שהיתרון הגדול ביותר בעולם הדיגיטל שחסר בעולם האופליין הוא היכולת למדוד כל צעד שעשיתם כך בהמשך גם ניתן לנתח את הנתונים ולבצע אופטימיזציה.

וגם למי שפספס את הכנס, הנה ההרצאה של גלי:

[vc_row row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" parallax_content_width="in_grid" angled_section="no" angled_section_position="both" angled_section_direction="from_left_to_right" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern" row_negative_margin="][vc_column width="1/1"][vc_video link="https://www.youtube.com/embed/VymunLlC4mw"][/vc_column][/vc_row][vc_row row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" parallax_content_width="in_grid" angled_section="no" angled_section_position="both" angled_section_direction="from_left_to_right" text_align="right" background_image_as_pattern="without_pattern" row_negative_margin="][vc_column width="1/1"][vc_column_text]

 

נכתב על ידי: ספיר חורי

Gali Soudak, Founder & CEO

Gali Soudak, Founder & CEO

For the last 15 years, I tested various online marketing strategies to generate high quality leads across numerous industries. I view myself as an army general, building a strategy to overcome my competitor’s marketing army.

Related Topics

כך שדרגה לינקדאין את מערכת הפרסום שלה

לינקדאין ביצעה שינויים ושיפורים בפלטפורמה שלה, על מנת להפוך לאטרקטיבית יותר בקרב נגד ענקיות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר על נתח תקציבי המפרסמים. בעולם השיווק…

Daze academy

שיווק בלינקדאין

הצטרפו לגלי סודאק לקורס אינטנסיבי שמכסה את היסודות ומעבר לשיווק B2B בלינקדאין. למדו כיצד לנהל מיתוג אישי ואסטרטגיית מנהיגות מחשבתית, מודעות והסברה, והצטיידו במיומנויות הדרושות בכדי למנף את פלטפורמת הרשת המקצועית הגדולה בעולם, כדי שתוכלו לעמוד ביעדים העסקיים שלכם.ן.

אימוני האבספוט

לדעת כיצד להגדיר את מערכת HubSpot הוא המפתח לאוטומציה יעילה. בסדנה זו, Resa Gooding, מנהלת בכירה בהאבספוט, תלמד אתכם.ן את כל מה שצריך לדעת על כלי אוטומציית השיווק המועדף בעולם מ-א׳ עד ת׳, כולל תכונות וטקטיקות מפתח ליצירת רשימות מיקוד לקהל, זרימות מסע לקוחות, מעקב, אופטימיזציה ועוד…

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

גלי סודק בוחנת את היסודות של אסטרטגיית שיווק דיגיטלי, החל מהמרכיבים והיעדים ועד לתכנון ולביצוע. ביחד נחקור מקרים מהעולם האמיתי, וגישות שונות למיקוד, יצירת תוכן והפצת ערוצים שיביאו תוצאות. הכינו את הצוות שלכם.ן ליצור וליישם אסטרטגיות שיווק דיגיטליות מוצלחות, מאוד! – באופן עצמאי.

כלי דוחות ואנליזה מתקדמים

קבלו מנה כפולה של הדרכת מומחים עם גלי סודק ו-Resa Gooding כשהן בוחנות את השיטות והכלים למדידה ואופטימיזציה של שיווק דיגיטלי. גלו כיצד להיות מונעים מנתונים, כיצד לחתוך ולחבר נתונים בכדי לקבל את התובנות המשמעותיות ביותר, כיצד לעבוד עם מדדים ו-KPI, ובאילו דוחות עליכם.ן להשתמש כדי להגיע לתוצאות אמיתיות.