איך למצוא עבודה בעזרת לינקדאין

פעילות בקבוצות למציאת משרות נחשקות

לינקדאין מאפשרת לכם להצטרף לקבוצות מבוססות התחום המקצועי שלכם. מטרת הקבוצות בלינקדאין היא ליצור שיח מקצועי ונטוורקינג בין professionals בתוך תחום מסויים. ניתן לאתר קבוצות בלינקדאין ע"י ביצוע חיפוש פשוט ע"י הקלדת מילת מפתח בחלונית החיפוש במופיעה מעלה בכל דף.

למשל חיפוש של קבוצות הקשורות לתחום השיווק בישראל:

groups search

לחיצה על Enter תפתח דף תוצאות חיפוש אשר יראה את כל הקבוצות הקשורות לשיווק בישראל:

groups search results

חשוב לזכור לסנן את תוצאות החיפוש לקבוצות – Groups – מופיע בחלקו העליון השמאלי של המסך. תוצאות החיפוש מראות לנו רשימה של שמות הקבוצות, תיאור קצר לכל קבוצה וכמות החברים בכל קבוצה (וכמה מהם קשורים אלינו ברשת העסקית שלנו בלינקדאין ברמת קרבה של עד 2 אנשים). 

סוגי קבוצות בלינקדאין

ישנם שני סוגי קבוצות בלינקדאין – פתוחות לכולם ללא צורך באישור הצטרפות לקבוצה (שניתן מבעל הקבוצה) וקבוצות סגורות. בקבוצות אלו, על מנת להצטרף, יש לשלוח בקשת הצטרפות ולחכות לאישור ממנהל הקבוצה. ניתן להציג את רשימת כל הקבוצות שאליהן הצטרפתם ולפתוח קבוצה בלחיצה על לשונית groups:

groups

איך עוד ניתן לאתר קבוצות בלינקדאין?

דרך נוספת לאתר קבוצות רלוונטיות אליכם היא לבדוק את הקבוצות שלינקדאין מציעה לכם להצטרף אליהן (נמצאים באותה לשונית):

groups you may like

למה כדאי להצטרף לקבוצות בלינקדאין?

אולי השאלה הנכונה היא – לאיזה סוגי קבוצות כדאי להצטרף? כדאי להצטרף לקבוצות הקשורות לתחום המקצועי שלכם. אם תהיו שם, תוכלו להיות חלק מהשיח, לאתר אנשי מפתח פעילים בקבוצות, להכיר אותם למטרת נטוורקינג איכותי והכי חשוב: להעלות פוסטים בקבוצות האלה שיבליטו ויבדלו אתכם. תעלו תוכן שימחיש את הידע והניסיון המקצועי שלכם כך שיהיה ברור שאתם כוכבים בתחום וששווה להכיר אתכם. צריך להיזהר לא ליצור פוסטים פרסומיים, מפני שזה נוגד את חוקי הקבוצות בלינקדאין. דעו שמנהלות גיוס מסתובבות בקבוצות כאלה ומחפשות מועמדים ראויים בנרות – דאגו להתבלט.

לא פחות חשוב – הכירו את פונקציית חיפוש המשרות השייכות לקבוצות בתחומי עניין ספציפיים. הנה דוגמא לרשימת משרות המפורסמת באופן שוטף בקבוצה בתחום ה- QA (בדיקות איכות). לאחר הכניסה לקבוצה, לחצו על לשונית ה- Jobs המופיעה במרכז לשוניות הקבוצה:

groups-jpbs

חיפוש משרה דרך פונקציית המשרות של לינקדאין

בלינקדאין קיים מנוע חיפוש משרות מובנה.

לחיצה על לשונית Jobs שבראש הממשק, תוביל לעמוד חיפוש המשרות:

job search

בתיבת החיפוש ניתן להקליד טייטל של משרה ספציפית, שם חברה או מילת מפתח – למשל, אם אני מעוניינת במשרת שיווק, אקליק Marketing, בתוצאות החיפוש ניתן לראות כמה פונקציות מעניינות:

1. בחלק מהמשרות ניתן לראות מי הוא מפרסם המשרה ומיהם האנשים המקשרים ביני לבין מפרסם המשרה. מדובר במידע יקר ערך מפני שאני יכולה לאתר את מפרסם המשרה ולפנות אליו ישירות (ובכך להבליט עצמי על פני שאר המועמדים) וטוב מכך, לפנות לאחד מהקשרים המשותפים ביננו ולבקש היכרות והמלצה (טכניקה שתוארה בפרק הקודם בנושא איתור ממוקד של מקבלי החלטות).

2. קיימת אופציה לשמור משרות מעניינות על מנת שלא תשכחו מהם לקראת הגשת המועמדות.

3. קיימת אופציה לראות משרות הדומות למשרה הספציפית שמצאתם שמתאימה לי – כך תוכלו להגיע ליותר ויותר משרות הרלוונטיות אליכם.

jobs results

job poster

עמוד משרה והגשת מועמדות:

לחיצה על משרה ספציפית מובילה לעמוד משרה המפרט את תיאור המשרה, הניסיון והכישורים הנדרשים להגשת מועמדות למשרה. ניתן להגיש מועמדות למשרה כבר בעמוד זה. לחיצה על Apply now , תפתח חלון המסכם מידע מתוך הפרופיל האישי שלכם. אם הפרופיל שלכם אינו אופטימלי, יש לעדכנו לפני הגשת המועמדות. יש להוסיף מספר טלפון בו אתם זמינים, להוסיף חשבונות מייל ליצירת קשר עמכם, להוסיף מסמך קורות חיים (לא חובה, אך מומלץ מאוד מפני שהרבה מגייסים עדיין מורגלים למיין מועמדים כך) ובנוסף, להוסיף Covver letter שזהו מכתב קצר בין 1-2 פסקאות בו אתם מציגים עצמכם, המטרות המקצועיות שלכם, והערכים המוספים שתביאו לחברה.

Apply Now

שימו לב שמתוך מסך זה תוכלו לגלות לאיזה עוד משרות הגישו מועמדות אלו שהגישו מועמדות למשרה זו. זה יאפשר לכם לסרוק משרות נוספות ולהציע עצמכם למגוון מעסיקים.

Gali Soudak, Founder & CEO

Gali Soudak, Founder & CEO

For the last 15 years, I tested various online marketing strategies to generate high quality leads across numerous industries. I view myself as an army general, building a strategy to overcome my competitor’s marketing army.

Related Topics

כך שדרגה לינקדאין את מערכת הפרסום שלה

לינקדאין ביצעה שינויים ושיפורים בפלטפורמה שלה, על מנת להפוך לאטרקטיבית יותר בקרב נגד ענקיות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר על נתח תקציבי המפרסמים. בעולם השיווק…

Daze academy

שיווק בלינקדאין

הצטרפו לגלי סודאק לקורס אינטנסיבי שמכסה את היסודות ומעבר לשיווק B2B בלינקדאין. למדו כיצד לנהל מיתוג אישי ואסטרטגיית מנהיגות מחשבתית, מודעות והסברה, והצטיידו במיומנויות הדרושות בכדי למנף את פלטפורמת הרשת המקצועית הגדולה בעולם, כדי שתוכלו לעמוד ביעדים העסקיים שלכם.ן.

אימוני האבספוט

לדעת כיצד להגדיר את מערכת HubSpot הוא המפתח לאוטומציה יעילה. בסדנה זו, Resa Gooding, מנהלת בכירה בהאבספוט, תלמד אתכם.ן את כל מה שצריך לדעת על כלי אוטומציית השיווק המועדף בעולם מ-א׳ עד ת׳, כולל תכונות וטקטיקות מפתח ליצירת רשימות מיקוד לקהל, זרימות מסע לקוחות, מעקב, אופטימיזציה ועוד…

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

גלי סודק בוחנת את היסודות של אסטרטגיית שיווק דיגיטלי, החל מהמרכיבים והיעדים ועד לתכנון ולביצוע. ביחד נחקור מקרים מהעולם האמיתי, וגישות שונות למיקוד, יצירת תוכן והפצת ערוצים שיביאו תוצאות. הכינו את הצוות שלכם.ן ליצור וליישם אסטרטגיות שיווק דיגיטליות מוצלחות, מאוד! – באופן עצמאי.

כלי דוחות ואנליזה מתקדמים

קבלו מנה כפולה של הדרכת מומחים עם גלי סודק ו-Resa Gooding כשהן בוחנות את השיטות והכלים למדידה ואופטימיזציה של שיווק דיגיטלי. גלו כיצד להיות מונעים מנתונים, כיצד לחתוך ולחבר נתונים בכדי לקבל את התובנות המשמעותיות ביותר, כיצד לעבוד עם מדדים ו-KPI, ובאילו דוחות עליכם.ן להשתמש כדי להגיע לתוצאות אמיתיות.