אופטימיזציה לפרופיל האישי בלינקדאין

מומלץ לבצע אופטימיזציה לפרופיל האישי בלינקדאין כדי להשיג שתי מטרות חשובות:

1. שליטה על תוצאות החיפוש בגוגל כשמקלידים את השם שלכם

google name search  

שימו לב שבניגוד לשאר התוצאות בעמוד הראשון, התוצאה של לינקדאין מציגה את תחום העיסוק ואת הכישורים באופן בו אתם בוחרים להציג אותם.

2. הופעה בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש בלינקדאין

כיוון שמנוע החיפוש של לינקדאין מאפשר רמת סינון כל כך גבוהה, לינקדאין הפכה לרשת חיפוש של ספקים איכותיים. אם למשל אתם מעוניינים לאתר כותב תוכן איכותי לביצוע עבודות תוכן, תוכלו לאתר אותו בלינקדאין, לקרוא המלצות עליו, ולראות מי הם האנשים המשותפים ביניכם (שיוכלו להעיד על איכותו). מכאן נובע שאם אתם מעוניינים למכור את שירותיכם המקצועיים, מומלץ לוודא שהשם שלכם יעלה בחיפוש בלינקדאין. כלומר, כשמישהו יחפש ספקים המספקים שירותים הדומים לאלו שאתם מספקים, אתם תעלו אצלו בראש עמוד תוצאות החיפוש. כדי שזה יקרה, צריך להפוך את הפרופיל האישי שלכם לאופטימלי.

search results

איך לינקדאין קובעת את סדר עמוד תוצאות החיפוש?

לינקדאין מדרגת את תוצאות החיפוש לפי רלוונטיות לתחום המחופש ולפי קשרים בנטוורק של המחפש. זאת אומרת שאם חיפשתי "מנהל אבטחת מידע", יוצגו לי אנשים עם כישורים הרלוונטיים לתחום אבטחת המידע ורק כאלה שנמצאים ברשת הקשרים שלי בלינקדאין – אלה שקשורים אליי ישירות, במרחק אדם אחד ממני (2nd) או במרחק שני אנשים מקשרים בינינו (3rd).

משתמע מכך שיש לכם שתי משימות עיקריות לאופטימיזציית הפרופיל שלכם:

1. להגדיל את רשת הקשרים שלכם בלינקדאין (ככל שיש לכם יותר קשרים, כך תעלו בתוצאות החיפוש של יותר מחפשים – כל אלה שמחוברים אליכם עד רמה 3rd).

2. לשדרג את הפרופיל האישי שלכם ולוודא שלינקדאין מבינה בדיוק מהו תחום העיסוק שלכם, הכישורים שלכם והיכולות שלכם, על מנת שתציג את השם שלכם כאשר מתבצעים חיפושים הקשורים לתחום העיסוק שלכם.

אופטימיזציה לפרופיל האישי מהווה חלק בלתי נפרד מהאטרטגייה הכוללת של שיווק בלינקדאין.

איך להגדיל את רשת הקשרים העסקיים שלכם בלינקדאין?

קיימות כמה שיטות מומלצות להגדלת הרשת שלכם בלינקדאין. ביצוע צעדים אלו יבטיח את הגדלת הנטוורק שלכם בעשרות אחוזים.

סנכרנו את כל אנשי הקשר מתוכנת הדוא"ל בה אתם משתמשים:

בלחיצת כפתור, לינקדאין תשלח הודאת דוא"ל לכל האנשים שאי פעם היו איתכם בקשר בדוא"ל עם הזמנת התחברות ישירה לרשת שלכם בלינקדאין. פעולה זו תגדיל את הרשת שלכם בעשרות עד מאות אנשים בתוך שבוע.

contacts

הוסיפו מכרים מהלימודים:

לינקדאין מאפשרת לכם למצוא את האנשים שלמדו איתכם לפי בחירת מוסד הלימודים בו למדתם בשנים בהן למדתם ולפי חיתוכים נוספים כגון איזורי מגורים נוכחיים.

alumni

אנשים שאולי אתם מכירים:

לינקדאין תציע לכם הצעות לחיבור לאנשים שלדעתה אתם אולי מכירים. הרשת מחשבת את ההיתכנות לקשרים האלה לפי הקשרים הנוכחיים שלכם:

ppl you may know

דרכים נוספות להגדלת הרשת שלכם ושיפור הנטוורקינג שלכם בלינקדאין:

•          הוסיפו אנשים שאתם פוגשים בכנסים ואירועים עסקיים

•          הצטרפו לקבוצות והזמינו אנשים שנראים לכם מעניינים או חשובים לרשת שלכם

•          צרפו בחתימת המייל שלכם קישור לפרופיל הלינדקאין שלכם

•          ודאו בהגדרות החשבון שכל אחד יכול לשלוח לכם הזמנת חיבור בלינקדאין

•          הגיבו לפוסטים של אחרים וזכו לחשיפה

שידרוג הפרופיל האישי למטרת אופטימיזציה:

פרופיל מקצועי מושך יתקדם בתוצאות החיפוש של לינקדאין, יעודד פניות מגורמים חיצונים ויוביל להיענות טובה יותר מגורמים אליהם אתם פניתם. כדי לבנות פרופיל מקצועי מלא ואטרקטיבי, עקבו אחר השלבים הבאים:

1. כתבו שם מלא והעלו תמונה איכותית (תקריב פנים) – פרופילים ללא תמונות נצפים לעיתים רחוקות ונתפסים כפרופילים פיקטיביים או לא בשימוש! לאחר מכן, ודאו שכולם יכולים לצפות בתמונה שלכם (גם אם אינם מחוברים אליכם בלינקדאין). 

    כדי לעשות זאת, לכו להגדרות פרטיות:

privacy settings

בחרו בהגדרות תמונה: 

photosetting1

הגדירו שכולם רשאים לצפות בתמונה שלכם:

photosetting2

2. התאימו אישית את התקציר המופיע תחת השם שלכם: ודאו כי התקציר מכיל מילות מפתח אשר בחיפושן הייתם רוצים להופיע בעמוד תוצאות החיפוש. 

3. קיצור כתובת ה-URL לפרופיל. כתובת ה-URL הדיפולטיבית שמקצה לכם לינקדאין אינה חברותית. ניתן לקצר אותה למשהו קריא הרבה יותר:

profile optimization

4. הוסיפו תפקיד נוכחי ותפקידי עבר – ניסיון מקצועי (רק תפקידים מקצועיים ולא עבודות שלאחר צבא או כאלה שלא תורמים לפיתוח הקריירה). כמו בקורות חיים, אל תכתבו רק טייטלים, אלא פירוט של תחומי האחריות שלכם.

5. הוסיפו כתובת אתר אישי או אתר חברה (ניתן להוסיף עד 3 אתרים)

6. הוסיפו את הכישורים שלכם (Skills) – אלמנו חשוב מאוד, כיוון שלינקדאין יציע לחברים שלכם לאשר שאכן אלו הכישורים שלכם.

7. פרטו מהן השפות שאתם דוברים.

8. חברו את חשבון הטוויטר לחשבון הלינקדאין שלכם (אם קיים).

9. הוסיפו סרטון / מצגת המציגים אותך או את החברה שלך.

10. הפכו את הפרופיל האישי לחשוף לכולם (בהתאם לרמת הרגישות שלכם לפרטיות). כדי לעשות זאת, לחצו על Manage Public Profile Settings ובמסך שבא אחריו, בחרו ב- make my public profile visible to everyone וודאו שכל הצ'קבוקס מסומנים:

manage public profile

public profile

11. בקשו המלצות (מומלץ לתת כדי לקבל)

12. תנו endorsements – פעולה שתחזיר endorsements לעצמכם

13. ודאו שכולם יכולים לשלוח לכם בקשת התחברות. כדי לעשות זאת, לכו להגדרות פרטיות:

privacy settings

לחצו על לשונית communications, לחצו על select who can send you invitations, ובחרו ב- Anyone on LinkedIn:

invitation

Gali Soudak, Founder & CEO

Gali Soudak, Founder & CEO

For the last 15 years, I tested various online marketing strategies to generate high quality leads across numerous industries. I view myself as an army general, building a strategy to overcome my competitor’s marketing army.

Related Topics

כך שדרגה לינקדאין את מערכת הפרסום שלה

לינקדאין ביצעה שינויים ושיפורים בפלטפורמה שלה, על מנת להפוך לאטרקטיבית יותר בקרב נגד ענקיות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר על נתח תקציבי המפרסמים. בעולם השיווק…

Daze academy

שיווק בלינקדאין

הצטרפו לגלי סודאק לקורס אינטנסיבי שמכסה את היסודות ומעבר לשיווק B2B בלינקדאין. למדו כיצד לנהל מיתוג אישי ואסטרטגיית מנהיגות מחשבתית, מודעות והסברה, והצטיידו במיומנויות הדרושות בכדי למנף את פלטפורמת הרשת המקצועית הגדולה בעולם, כדי שתוכלו לעמוד ביעדים העסקיים שלכם.ן.

אימוני האבספוט

לדעת כיצד להגדיר את מערכת HubSpot הוא המפתח לאוטומציה יעילה. בסדנה זו, Resa Gooding, מנהלת בכירה בהאבספוט, תלמד אתכם.ן את כל מה שצריך לדעת על כלי אוטומציית השיווק המועדף בעולם מ-א׳ עד ת׳, כולל תכונות וטקטיקות מפתח ליצירת רשימות מיקוד לקהל, זרימות מסע לקוחות, מעקב, אופטימיזציה ועוד…

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

גלי סודק בוחנת את היסודות של אסטרטגיית שיווק דיגיטלי, החל מהמרכיבים והיעדים ועד לתכנון ולביצוע. ביחד נחקור מקרים מהעולם האמיתי, וגישות שונות למיקוד, יצירת תוכן והפצת ערוצים שיביאו תוצאות. הכינו את הצוות שלכם.ן ליצור וליישם אסטרטגיות שיווק דיגיטליות מוצלחות, מאוד! – באופן עצמאי.

כלי דוחות ואנליזה מתקדמים

קבלו מנה כפולה של הדרכת מומחים עם גלי סודק ו-Resa Gooding כשהן בוחנות את השיטות והכלים למדידה ואופטימיזציה של שיווק דיגיטלי. גלו כיצד להיות מונעים מנתונים, כיצד לחתוך ולחבר נתונים בכדי לקבל את התובנות המשמעותיות ביותר, כיצד לעבוד עם מדדים ו-KPI, ובאילו דוחות עליכם.ן להשתמש כדי להגיע לתוצאות אמיתיות.