שיווק בלינקדאין

באנר רשתות חברתיות

שיווק בלינקדאין: טרגט את הלקוחות האידיאליים לעסק שלך ברשת העסקית הגדולה בעולם

לינקדאין היא הרשת החברתית העסקית הגדולה בעולם אשר מהווה כלי אופטימלי לייצור לידים איכותיים וממוקדים לעסקים. זוהי ללא ספק הרשת החברתית היעילה ביותר לעסקים מעולם ה- B2B בשל הפוטנציאל העצום לטרגוט ממוקד עד לרמת המיקרו. בעזרת פעילות שיווק בלינקדאין, תוכלו להגיע ישירות למקבלי ההחלטות הרלוונטיים – ולהפוך אותם ללקוחות שלכם!

תהליך העבודה שלנו

soc_1_process_icons

מחקר שוק

למידת תנאי השוק והמתחרים באופן מעמיק – הבסיס לקמפיין מצליח

soc_2_process_icons

תמהיל שיווקי

בחירת אפיקי השיווק המתאימים ביותר להשגת יעדי הקמפיין

soc_4_process_icons

בניית קמפיין מוצלח

טרגוט מדויק והדגשת ה-UVP (בידול) בקמפיין

soc_3_process_icons

ניתוח נתונים

שימוש מתקדם בכלי אנליטיקס והסקת מסקנות בזמן אמת

soc_5_process_icons

אופטימיזציה

נקיטת צעדים לשיפור מתמיד בקמפיין, על בסיס איכות הלידים

כיצד שיווק בלינקדאין עובד? הנה הטקטיקות שאנו ב-Daze Marketing משתמשים בהן לייצור לידים בלינקדאין:

  • פרסום בלינקדאין – הקמת קמפיינים, כולל קמפייני דיספליי המבטיחים חשיפה גבוהה במיוחד
  • מציאת מקבלי ההחלטות והפיכתם ללקוחות – הודות לפילוח מדויק של קהל היעד
  • אופטימיזציה לפרופיל הלינקדאין – לקידום יכולות הנטוורקינג של עובדי החברה
  • פעילות שיווקית בקבוצות בלינקדאין – המבוססת על תוכן איכותי שנותן ערך לקהילה

למה לפרסם בלינקדאין?

בדומה לרשתות חברתיות אחרות, גם ללינקדאין קיימת מערכת פרסום, אך בשונה מרשתות חברתיות אחרות – רק בעזרת פרסום בלינקדאין ניתן לטרגט קהל לפי מאפיינים מקצועיים כמו תפקיד בארגון, תעשייה (Industry), שם החברה הספציפית, לימודים אקדמיים, בכירות (Seniority) או ותק, וכן מאפיינים דמוגרפיים נוספים. אפשרויות הטרגוט בלינקדאין הופכות את הפרסום בה ליעיל ביותר עבור חברות B2B ולאפקטיבי ביותר מבחינת איכות הלידים.

 

בנוסף לפרסום רגיל באמצעות עדכונים בדף החברה (Sponsored Updates) ומודעות צד (Side Ads), אנו מציעים ללקוחותינו שירות פרסום פרימיום, בעזרת Account Manager בלינקדאין שאנו עובדים עמו. פרסום זה מאפשר רכש מדיה במיקומי פריים בלינקדאין המבטיחים חשיפה מקסימלית לקהלי יעד מטורגטים בקפידה, לצד תוצאות בדמות לידים איכותיים.

 

לינקדאין הוא המומחיות שלנו

לקוחותינו נהנים מעליה ניכרת בלידים איכותיים, במכירות ובמחזור ההכנסות, כתוצאה מקמפיין מנוהל היטב בלינקדאין. כחלק מאסטרטגיה מובנית לפעילות שיווק באינטרנט לטובת הלקוח, אנו נעזור לכם לנצל את הפוטנציאל העצום הגלום בשיווק בלינקדאין – ונהפוך את לינקדאין לכלי השיווק האפקטיבי ביותר עבורכם.

 

נוכל להציע לכם גם סדנת שיווק בלינקדאין, למנהלים ולעובדים כאחד, הכוללת הרצאות והתנסות מעשית בשיפור הפרופיל האישי, חיזוק יכולות הנטוורקינג והטמעת לינקדאין ככלי עבודה יומיומי לצוותי השיווק והמכירות.

לינקדאין – הנשק הסודי לשיווק B2B

בדומה לטכניקות שיווק בטוויטר, גם בלינקדאין אפשר להגיע ללקוחות מדויקים בעזרת טכניקות פרסום מגוונות שיגבירו את ה-Engagement עם קהל היעד שלכם ולהשיג הזדמנויות עסקיות. זהו המקום בה’ הידיעה לחשוף את המוצר / שירות שלכם באופן הממוקד ביותר – כלי אופטימאלי לטובת Lead Generation מבוסס איכות ולאו דווקא כמות.

 

אם לא הספקתם כבר להכיר את לינקדאין, הנה כמה נתונים בסיסיים שיעזרו לכם להבין מדוע היא אידיאלית עבור שיווק B2B:

  • לינקדאין נוסדה ב- 2003 וכיום היא מונה יותר מעל 300 מיליון משתמשים – 2 משתמשים חדשים מצטרפים בכל שנייה.
  • נוכחותה פרושה על למעלה מ- 200 מדינות ברחבי העולם.
  • בישראל בפרט, רשומים כ- 800 אלף משתמשים ומספר זה גדל מדי שנה ושנה.
  • יותר מ-60 אלף מהישראלים בלינקדאין הם בדרגי ניהול בכירים, דירקטורים ומעלה.
  • הרוב המוחלט של החברים בה הוא מעל גיל 35 ובעל יותר מ-15 שנות ניסיון תעסוקתי.
  • 40% מהמשתמשים נכנסים ללינקדאין על בסיס יומי כדי להתעדכן ולבצע נטוורקינג.
  • יש יותר מ- 3 מיליון דפים עסקיים בלינקדאין.
  • קיימות 2.1 מיליון קבוצות מקצועיות בלינקדאין – ובכל דקה נפתחים בהן 200 דיונים.

לינקדאין: לא עוד רשת חברתית טיפוסית

שיווק ברשתות חברתיות מצריך הבנה עמוקה של אופי כל אחת מפלטפורמות הסושיאל הקיימות. בניגוד לרשתות חברתיות אחרות המוכרות לנו כמו פייסבוק או אינסטגרם, אשר משמשות בעיקר להעלאת תכנים אישיים, לינקדאין משמשת לבניית קשרים עסקיים ובמילים אחרות – מפגש הנטוורקינג הגדול בעולם. החברים בלינקדאין מציגים את הרזומה המקצועי שלהם אשר מחליף את השיטה המסורתית של הצגת קורות החיים על נייר.

 

אך למעשה לינקדאין היא הרבה יותר מהאינדקס הגדול בעולם לחברות ואנשי מקצוע, היא מאפשרת לך ליצור קשרים עסקיים עם לקוחות פוטנציאלים. לכן, שיווק באמצעות לינקדאין מחייב יכולות שונות לחלוטין מאשר שיווק בפייסבוק, שפונה באופן כללי לקהלים יותר גדולים.

6 דרגות ההפרדה בלינקדאין

לפי התיאוריה הידועה, תיאוריית 6 דרגות ההפרדה, כל אדם יכול ליצור קשר עם אדם כלשהו בעולם באמצעות 5 אנשים מתווכים (לכל היותר) המכירים אחד את השני. למעשה לינקדאין מאפשרת לנו ליצור קשרים עסקיים בדיוק באותה דרך ועל ידי כך לצוד ולמצוא בקלות את הלקוחות הפוטנציאליים המטורגטים שלנו.

 

מעבר לכך, אנו יכולים לעקוב אחר הדרך שעשינו עד הגעתנו ללקוח הפוטנציאלי ולראות מי הם המתווכים בשרשרת דרגות ההפרדה, ואף לבקש היכרות רשמית על ידי אחד המכרים המתווכים. זוהי שיטה אפקטיבית ליצירת קשרים עסקיים חזקים שכן, ברוב המקרים, היכרות רשמית מובילה לפגישה עסקית. לכן מומלץ מאוד להשקיע מאמצים בבניית הפרופיל האישי ובהגדלת אנשי הקשר המקצועיים בלינקדאין, כדי למקסם את הפוטנציאל העסקי.

 

פנו אלינו לקבלת פרטים נוספים על שיווק אפקטיבי בלינקדאין שיביא לכם הזדמנויות עסקיות!

כתבות נוספות בנושא שיווק בלינקדאין

  • טרגוט בלינקדאין באמצעות ה Sales navigator

    אם אתם עדיין לא מכירים את ה Sales navigator של לינקדאין אז הגיע הזמן שתכירו. ה Sales navigator, או בקיצור SN, הוא כלי פרימיום של לינקדאין שיסייע לכם להגיע ללקוחות......

  • כך שדרגה לינקדאין את מערכת הפרסום שלה

    לינקדאין ביצעה שינויים ושיפורים בפלטפורמה שלה, על מנת להפוך לאטרקטיבית יותר בקרב נגד ענקיות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר על נתח תקציבי המפרסמים. בעולם השיווק הנוכחי, אין משווק שיוותר על......

  • LinkedIn Sales Navigator – כלי מושלם לגיוס לידים

    בתור הרשת החברתית המובילה בתחום המקצועי, לינקדאין יצרה מהפכה בשיווק העסקי ובנתה את עצמה כפלטפורמה מצוינת עבור שיווק בינלאומי. פרופיל הפרימיום החדש, ה-Sales Navigator, הוא כלי שיווק בלינקדאין המסייע למציאת......

  • סקירה: כנס הוועידה ה-5 לשיווק

    השבוע התקיים כנס הוועידה ה-5 לשיווק דיגיטלי Dig-it Marketing שעסק במגמות וחידושים בעולם השיווק הדיגיטלי. הכנס כלל פאנלים והרצאות שונות שסקרו את כל ההתפחויות בתחום השיווק בדגש על העולם הטכנולוגי והציגו......

  • איך לתרגם את הקבוצה שלך בלינקדאין לכסף?

    הקמת קבוצות בלינקדאין הן הדרך הטובה ביותר להזרמת תנועה איכותית ורלוונטית לאתר או לדפי המכירה\נחיתה של העסק שלכם. אחרי שהקמתם עמוד בפייסבוק, צייצתם בטוויטר ופתחתם חשבון בגוגל פלוס-הגיע הזמן לעשות שיווק בלינקדאין ולתרגם......

  • איך תימנעו מחמש הטעויות הנפוצות ביותר בלינקדאין?

    אנשי מקצוע רבים, כמו גם מחפשי עבודה, מתעלמים מכוחה ההולך ומתעצם של לינקדאין ככוח משמעותי לצרכי שיווק, תדמית מקצועית וחיפוש עבודה. פעולות שיווק בלינקדאין יכולות להיות אפקטיביות מאוד, אך לא......

  • קידום בלינקדאין: חמישה כללי ברזל שאתם חייבים ליישם

    לינקדאין היא הרשת החברתית המובילה לאנשי מקצוע ואחת הפלטפורמות הגדלות והמתפתחות בעולם הרשתות החברתיות. חשוב להכיר בחשיבות של שיווק בלינקדאין באספקטים שונים: מציאת עבודה, הגדלת הערך התדמיתי והשיווקי, השגת לידים......

  • איך למצוא עבודה בעזרת לינקדאין

    פעילות בקבוצות למציאת משרות נחשקות לינקדאין מאפשרת לכם להצטרף לקבוצות מבוססות התחום המקצועי שלכם. מטרת הקבוצות בלינקדאין היא ליצור שיח מקצועי ונטוורקינג בין professionals בתוך תחום מסויים. ניתן לאתר קבוצות בלינקדאין......

  • פרסום בלינקדאין – הקמה וניהול של קמפיין ממומן בלינקדאין

    קמפיין ממומן בלינקדאין הוא ללא ספק הכלי המייצר את כמות הלידים הגדולה ביותר – באיכות הגבוהה ביותר. לינקדאין מאפשרת לכם כמפרסמים להציג מודעות פרסום בלינקדאין אך ורק לקהל היעד שלכם......

  • אופטימיזציה לפרופיל האישי בלינקדאין

    מומלץ לבצע אופטימיזציה לפרופיל האישי בלינקדאין כדי להשיג שתי מטרות חשובות: 1. שליטה על תוצאות החיפוש בגוגל כשמקלידים את השם שלכם    שימו לב שבניגוד לשאר התוצאות בעמוד הראשון, התוצאה של......