רכש מדיה

באנר דיגיטל

רכש מדיה – לא רק להגברת חשיפה, אלא גם לגיוס לידים!

מנהלי שיווק נתקלים בצרכים שונים בתפקידם, שכוללים גם הגברת המודעות והחשיפה למותג (Awareness), וגם גיוס לידים בקצב משביע רצון. באופן מסורתי, רבים מתייחסים לקמפייני דיספליי מבוססי רכש מדיה כפיתרון אפשרי למטרות מיתוג והגברת מודעות לטווח הארוך ופחות להשגת לידים באופן מיידי. ובכן, הם טועים.

תהליך העבודה שלנו

digital_1_process_icons

מחקר שוק

למידת תנאי השוק והמתחרים באופן מעמיק – הבסיס לקמפיין מצליח

digital_2_process_icons

תמהיל שיווקי

בחירת אפיקי השיווק המתאימים ביותר להשגת יעדי הקמפיין

digital_4_process_icons

בניית קמפיין מוצלח

טרגוט מדויק והדגשת ה-UVP (בידול) בקמפיין

digital_3_process_icons

ניתוח נתונים

שימוש מתקדם בכלי אנליטיקס והסקת מסקנות בזמן אמת

digital_5_process_icons

אופטימיזציה

נקיטת צעדים לשיפור מתמיד בקמפיין, על בסיס איכות הלידים

כסוכנות פרסום דיגיטלי המתמחה בגיוס לידים איכותיים, המומחיות שלנו ב-Daze Marketing היא לשלב במסגרת קמפיין להגברת מודעות וחשיפה למותג גם דגש חזק על השגת לידים איכותיים. אנו נותנים לכם פיתרון כולל – מבניית אסטרטגיה שיווקית בטרם יציאה לדרך בקמפיין, דרך רכש המדיה עצמו ועד לביצוע אופטימיזציה המתבססת בעיקר על טיוב הלידים שהגיעו כתוצאה מהקמפיין.

 

במסגרת ניהול הקמפיין, אנחנו מבצעים ניתוח מעמיק ומדידה היורדת לפרטי פרטים, עד לרמת תפקודו של כל באנר וכל קריאייטיב. אלו נמדדים לא רק על פי כמות חשיפות, כמו בכל קמפיין דיספליי, אלא גם לפי יכולת ההמרה שלהם ללידים. בנוסף, הקשרים שלנו באפיקי המדיה השונים יאפשרו לכם ליהנות ממחירים אטרקטיביים וכן מאופציות להשגת אקסטרות ותגבורים לקמפיין במידת האפשר, ללא עלות נוספת.

למה לבצע רכש מדיה עם Daze Marketing?

  • בגלל הראייה האסטרטגית שלנו – כאשר אנו נדרשים להקים קמפיין המבוסס על קניית מדיה באתרי אינטרנט, תחילה אנו מבצעים מחקר שוק ומתחרים ובונים ביחד עם מנהל השיווק את האסטרטגיה המתאימה שתדגיש את הערך המרכזי של המוצר או השירות עבור הלקוח. במסגרת התהליך, אנו מוצאים את האתרים והפלטפורמות המשתלמות והאיכותיות ביותר בראיית עלות-תועלת, שיעזרו להגיע לחשיפה ממוקדת לקהל היעד.
  • בגלל יכולות הריטרגטינג שלנו – בכל קמפיין מדיה ב-Daze Marketing אנו מקפידים להקצות אחוז מכובד לטובת ביצוע רימרקטינג, שבו אנו מטרגטים את קהל הלקוחות שהתעניינו בכם אך לא המירו. אנו עושים זאת באופן חכם ומדויק, תוך מיקוד במיקומי פריים ואף העברת מסרים ייחודיים לסגמנטים שונים ממבקרי האתר.
  • בגלל השימוש בבדיקות – בכל קמפיין אנחנו מבצעים Multivariate Testing או A/B Testing על מנת להגיע לתובנות שיסייעו בהצלחת הקמפיין. אנו מבצעים בחינה בין דפי נחיתה, באנרים ומסרים שיווקיים שונים.
  • בגלל יכולות הניתוח המעולות שלנו – עם עליית הקמפיין לאוויר ולאחר צבירת נתונים, אנו מנתחים את הנתונים המתקבלים באמצעות כלי אנליטיקס מתקדמים, משווים בין הביצועים ומסיקים במהירות יחסית מסקנות שמייעלות את הניצול התקציבי והתוצאות מפעילות המדיה שלכם.
  • ומעל לכל – בגלל המיקוד באיכות הלידים – בעזרת הטסטים והמסקנות שמתקבלות מניתוח הנתונים, אנו מבצעים עבודת אופטימיזציה שאיננה מתבססת רק על נתוני חשיפות או הקלקות, אלא בעיקר על מידת ההמרה ואיכותה. זהו המשתנה החשוב ביותר לניתוח ביצועי הקמפיין ולאורו אנו מסיקים את המסקנות לשיפור.

רכש מדיה גלובלי – לידים וחשיפה בשוק הבינלאומי

שיווק באינטרנט מחייב, לעתים, קניית מדיה באתרים רלוונטיים בחו”ל – בעיקר לעסקים הפונים לשווקים בינלאומיים. ל-Daze Marketing, כחברת בת של חברת הפרסום הבינלאומית Say Media Group, אנו מתמחים בבניית קמפיינים המכוונים לקהלים שונים ברחבי העולם, בחלוקה לאזורים גיאוגרפיים ולמאפיינים לוקאליים במדינות שונות. בעזרת רשת קנייני המדיה הענפה של Say Media Group, אנחנו נהנים מגישה ייחודית ומשתלמת במיוחד ללקוחותינו, לרשתות הפרסום המובילות בעולם.

 

קמפייני פרסום דיגיטלי – גם לחברות B2B!

נהוג לחשוב כי קניית מדיה בסדר גודל נרחב לטובת קמפייני דיספליי היא בעיקר נחלתם של עסקי B2C, שפונים בדרך כלל לקהל לקוחות רחב יותר בעל מאפיינים שונים. אך אין להתעלם מהתועלות הרבות שיש לקניית מדיה כחלק משיווק B2B – הן להשגת חשיפה איכותית וממוקדת באתרים בתחומי עניין שונים והן כפוטנציאל להרחבת בסיס הלידים.

 

אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לקניית מדיה לטובת קמפיינים ממוקדים לקהל היעד עבור חברות B2B הוא פרסום בלינקדאין: לרשת העסקית הגדולה בעולם פתרונות פרימיום איכותיים המאפשרים הצגה בולטת של מסרים במסגרת קמפיין דיספליי. כך ניתן להשיג שיווק B2B יעיל הממוקד הן בהגדלת החשיפה לקהל היעד והן בגיוס לידים מדויקים.

 

בין אם אתם לקוחות B2C או B2B, פנו ל-Daze Marketing לרכישת מדיה אונליין והקמת קמפיין להשגת חשיפה ולידים כאחד!