רימרקטינג

באנר דיגיטל

רימרקטינג – שיווק אפקטיבי שמסייע להגדלת אחוזי ההמרה!

חלק נכבד מתקציב השיווק שלכם הולך על שיווק באינטרנט אך אתם לא מרוצים לגמרי מן התוצאות? האם הפרסום באפיקים הדיגיטליים מזרימים תנועה רלוונטית לאתרכם, אבל כמות הלידים אינה מספקת?

 

ברוב המקרים, גולשים המתוודעים לראשונה למוצר או השירות שלכם עדיין לא בשלים להפוך ללקוחות ולפעמים אפילו לא לליד. לכן, אתם עלולים להיתקל בתופעה המוכרת בה גולשים רלוונטיים נכנסים לאתרכם, אך לא משאירים פרטים או לא מבצעים קנייה. התופעה הזו מוכרת לכם?

תהליך העבודה שלנו

digital_1_process_icons

מחקר שוק

למידת תנאי השוק והמתחרים באופן מעמיק – הבסיס לקמפיין מצליח

digital_2_process_icons

תמהיל שיווקי

בחירת אפיקי השיווק המתאימים ביותר להשגת יעדי הקמפיין

digital_4_process_icons

בניית קמפיין מוצלח

טרגוט מדויק והדגשת ה-UVP (בידול) בקמפיין

digital_3_process_icons

ניתוח נתונים

שימוש מתקדם בכלי אנליטיקס והסקת מסקנות בזמן אמת

digital_5_process_icons

אופטימיזציה

נקיטת צעדים לשיפור מתמיד בקמפיין, על בסיס איכות הלידים

הפתרון לכך הוא רימרקטינג (Remarketing), או כפי שנוהגים לעתים לכנותו במילים אחרות – ריטרגטינג (Retargeting) או שיווק מחדש. בעזרת הכוח לאסוף מידע על הגולשים באתר והשימוש בכלים המתקדמים שנוכל לספק לכם לשיווק מחדש, תוכלו להגדיל את כמות הלידים מהאתר, ולא פחות חשוב מכך – את איכותם.

 

מהם היתרונות של קמפיין רימרקטינג?

  • הפיכת מבקרים באתר ללידים
  • חשיפה נוספת של המוצר לגולשים להיכרות מעמיקה עם המוצר
  • חיזוק אפקטיבי של תדמית המותג
  • שיווק חכם לקהל יעד מדויק מאוד

מהו הסוד מאחורי קמפיין הרימרקטינג?

פרסום דיגיטלי מאפשר נגישות כמעט בלתי מוגבלת לחיתוכי קהלים שונים ומגוונים, אך הרימרקטינג הוא הדובדבן שבקצפת. כאשר אנו מדברים על קמפיין שיווק מחדש, אפילו קמפיין בסיסי ופשוט, אנו מתכוונים לקמפיין אפקטיבי ביותר, כיוון שהוא פונה אך ורק לגולשים שאנו יודעים שהם כבר מעניינים במוצר שלכם.

 

איך אנו יודעים זאת? גולשים רבים מגיעים לאתרכם או לדפי הנחיתה ממקורות שונים – באופן אורגני, מפעולות שיווק ברשתות חברתיות, מקמפייני פרסום בגוגל וכדומה. אנו יודעים כי גולשים אלו נכנסו לאתר מתוך עניין במוצר או השירות שלכם, ולכן הם לקוחות פוטנציאליים רלוונטיים מאוד. אך לרוב, ביקור אחד באתר אינו מספיק כדי להפוך אותם ללקוחות. לכן, תפקידו של הקמפיין הוא להשלים את פעולות השיווק ולתת את “הדחיפה האחרונה” שהגולשים זקוקים לה כדי להפוך לליד.

איך זה עובד?

מרגע כניסתם של הגולשים לאתר או לדף הנחיתה, מופעל פיקסל בקוד האתר אשר מכניס את המבקרים למאגר מידע וירטואלי זמני ומתבסס על קבצי ה-Cookie שבדפדפן. מאגר מידע זה משמש מכאן והלאה כבסיס הנתונים לקמפיין. כל מבקר באתר הנמצא בבסיס הנתונים יראה את המודעות שלכם באתרים שונים ברשת, עד שהוא ישלים המרה או עד שיחלוף חלון הזמנים שהוגדר מראש בעת הקמת הקמפיין.

רימרקטינג – גם ברשתות חברתיות!

רוב מנהלי השיווק מכירים את כלי השיווק הזה מפלפורמת הפרסום של גוגל אדוורדס, אך רשתות חברתיות כמו פייסבוק, לינקדאין וטוויטר, החלו גם הן להציע כלי פרסום מבוסס ריטרגטינג המאפשרות גם כריית מידע איכותי ורלוונטי על הגולשים שלכם וגם טרגוט מדויק של קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם בזמן שהם עסוקים בפעילות חברתית אונליין.

 

אנו ממליצים לכם בחום להכיר בפרט את כלי הרימרקטינג בפייסבוק. כיום ניתן בדיוק באותה דרך להריץ קמפיין בעל מטרות דומות בתוך פייסבוק, אך עם היתרונות הנוספים שרק פייסבוק יכול להציע:

  • שיווק ללקוחות פוטנציאליים במקום בו מתבצעת רוב הגלישה היומית שלהם– יתרון משמעותי מאוד.
  • שיווק מחדש באמצעות כתובות מייל או פרופילים בפייסבוק.
  • עלות לקליק נמוכה.

שיווק למתקדמים– הפרדת סגמנטי פילוח ברימרקטינג וכלים מתקדמים

קמפיין רימרקטינג בסיסי יכול בהחלט לענות על הציפיות שלכם, אך רצוי להכיר את האפשרויות המתקדמות המונחות בפניכם שעשויות לעשות את ההבדל. תוכלו למקד את הקמפיין על ידי ביצוע חיתוכי טרגוט נוספים ולהתאים מודעות ומוצרים מדויקים לקהל. לדוגמא: ניתן להנחות את מנהל הקמפיין להפריד בין תנועה המגיעה מקמפיינים שונים שאתם מריצים כדי לשווק לגולשים רק את המוצר או השירות שפרסמתם בקמפיינים המסוימים שבחרתם. אם האתר שלכם עוסק ביותר מתחום אחד, תוכלו להפריד בין קהל הגולשים המגיעים לדפים באתר העוסקים בתחומים השונים ולשווק להם רק את המוצרים הרלוונטיים לתחום. אם יש לכם אתר עם מספר שפות, הקפידו להפרידו בין הקהלים בהתאם לשפתם ופרסמו להם מודעות בשפה הרלוונטית.

 

ניתן אף לשווק מחדש ברשת החיפוש של גוגל אדוורדס ולא רק ברשת המדיה – תוכלו להתאים מודעות טקסט עם מבצעים כדי למשוך את הגולש להשלים את הקנייה אצלכם ולא באתרים מתחרים. כמו כן, בעזרת השירותים המתקדמים הניתנים היום ב-Daze Marketing אנו יכולים להציע לכם לבצע רימרקטינג מדויק באתרי תוכן מובילים במיקומי פריים, באופן עצמאי וללא צורך ברכש מדיה ישירות מהאתרים.

 

בדומה לקמפיין הרימרקטינג המקובל, קיים כלי מקביל המאפשר כיום גם לטרגט את קהל הלקוחות הפוטנציאליים של המתחרים שלכם. כלי זה מאפשר לנו לייעד לגולשים אלו מודעות רלוונטיות בגוגל אדוורדס בקמפיין לתחומי עניין משותפים (Affinity audience) ולצבור יתרון משמעותי על המתחרים שלכם.

 

זו רק הצצה חטופה לאפשרויות המתקדמות הקיימות, אם אתם מעוניינים לשמוע כיצד תוכלו להגדיל באופן משמעותי את כמות ההמרות שלכם – צרו עמנו קשר!