פרסום בלינקדאין

באנר אינטרנט

פרסום בלינקדאין: למה לינקדאין היא הרשת החברתית הזולה ביותר?

קיימת דעה רווחת כי פרסום בלינקדאין הוא פרסום שאינו זול – אך מי שמפרסם בלינקדאין יודע כי האמת היא ההפך הגמור מהסטיגמה. כמות הלידים לרוב אינה גדולה, העלות המינימלית לקליק היא לכאורה גבוהה (מינימום 2.01$ לקליק) והמחיר עשוי להתייקר בהתאם לרמת הביקוש בפרסום לקהל יעד ספציפי, ובכל זאת – במיוחד עבור משווקי B2B, הפרסום בלינקדאין הוא האופציה הזולה והמשתלמת ביותר. זאת משום שניהול מקצועי של קמפיין בלינקדאין, בעזרת המומחיות של Daze Marketing, מניב ROI גבוה מאוד ביחס לכל פלטפורמת פרסום אחרת.

תהליך העבודה שלנו

web_1_process_icons

מחקר שוק

למידת תנאי השוק והמתחרים באופן מעמיק – הבסיס לקמפיין מצליח

web_2_process_icons

תמהיל שיווקי

בחירת אפיקי השיווק המתאימים ביותר להשגת יעדי הקמפיין

web_4_process_icons

בניית קמפיין מוצלח

טרגוט מדויק והדגשת ה-UVP (בידול) בקמפיין

web_3_process_icons

ניתוח נתונים

שימוש מתקדם בכלי אנליטיקס והסקת מסקנות בזמן אמת

web_5_process_icons

אופטימיזציה

נקיטת צעדים לשיפור מתמיד בקמפיין, על בסיס איכות הלידים

פרסום ממומן בלינקדאין מניב ROI גבוה בזכות 3 יתרונות עיקריים:

  • א”ב בשיווק – היכולת לטרגט קהל יעד באופן מדויק מאוד באמצעות חיתוכים המתאפשרים רק בלינקדאין.
  • זו לא הכמות אלא האיכות – יכולות הטרגוט של לינקדאין מעלות משמעותית את הסיכוי להשגת לידים איכותיים.
  • לידים בשלים – לינקדאין היא רשת חברתית עסקית ולכן הלידים כבר בשלים לשיתוף פעולה עסקי.

למי מתאים הפרסום בלינקדאין?

פרסום בלינקדאין מהווה חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה הכוללת של שיווק בלינקדאין – ובדומה לאסטרטגיה השיווקית הכוללת בלינקדאין, גם הפרסום מתאים ואפקטיבי באופן מובהק לחברות B2B ככלל ולחברות B2B בינלאומיות בפרט. בשל אופי השיווק הייחודי, המתמקד בבעלי תפקידים, ניתן לומר שלשיווק מוצרי צריכה B2C הוא פחות אפקטיבי מאשר פרסום בפייסבוק, למשל, אך תועלתו עולה ככל שמדובר בשירותי B2C עבור לקוחות High-end.

 

אנחנו ב-Daze Marketing פיתחנו מומחיות בשיווק עבור חברות B2B, בדגש על שיווק בינלאומי – ורוב לקוחותינו נמנים על סקטור זה.

שירותי הפרסום בלינקדאין של Daze Marketing:

  • פרסום פרימיום – רכש מדיה ייעודי ישירות מה-Account Manager שלנו בלינקדאין העולמית, לחשיפה מקסימלית מול מקבלי ההחלטות הרלוונטיים ביותר עבורכם
  • פרסום רימרקטינג ייחודי עבור לינקדאין (LinkedIn Lead Accelerator) – באמצעות שימוש בפיקסל מיוחד ללקוחות פרימיום, ניתן לפרסם לסגמנטים שונים שביקרו באתר שלכם, בהתבסס על המידע בפרופילים שלהם בלינקדאין
  • פרסום פוסטים ממומנים בדף העסקי של החברה (Sponsored Updates) – העלאת עדכוני תוכן שמופיעים על גבי הפיד השוטף של הגולש בלינקדאין ומותאמים אליו באופן מדויק. זאת, תוך שימשו באמצעי מדיה שונים (סרטונים, מצגות, מדריכים ו-White papers, הזמנות לוובינרים וכד’)
  • פרסום ממומן במודעות צד (Side Ads) – פרסום ממוקד במחירים אטרקטיביים, באזור המודעות בצידו של הניוז פיד..

פרסום בלינקדאין: פילוח קהלים ייחודי

כידוע, פרסום באינטרנט, בניגוד לפרסום הישן והמסורתי, מאפשר למפרסם להגיע לכל קהל לקוחות פוטנציאלי בדיוק ובקלות. מתוך כלי הפרסום העומדים לרשותנו באינטרנט יש לבחור את הכלי שישרת את המטרה שלנו בצורה הטובה ביותר – ובעיקר יש לאור מטרות אלו לבחור את האפיק שיאפשר לנו לפלח את קהל הלקוחות שלנו באופן המדויק ביותר. לדוגמא, אם המוצר או השירות שלך מיועד לזוגות מאורסים, פרסום בפייסבוק ייתן לכם את המענה הטוב ביותר. אך אם המוצר שלכם מיועד למנהלים בכירים בחברות תוכנה בשוק האמריקני, למשל, נדרש פרסום מתוחכם הפונה לבעלי תפקידים רלוונטיים.

 

באמצעות מערכת הפרסום של לינקדאין, מנהלי הקמפיינים של Daze Marketing יוכלו לטרגט את הקהלים המתאימים עבורכם, בהתבסס על המידע הייחודי שכל יוזר מעיד על עצמו וכוללת פרמטרים עסקיים לפילוח. בין היתר, נוכל לטרגט בעלי תפקידים בחברות ספציפיות, תעשייה (Industry), הגדרת תפקיד ספציפית, גודל חברה, השכלה ומוסד לימודים, בכירות בארגון (Seniority), מיומנויות וכן על בסיס חיתוכים דמוגרפיים מקובלים. כך שאם אתם חברת B2B המעוניינת לפרסם את המוצר שלה ישירות למקבלי החלטות בארגון, לינקדאין היא הפלטפורמה המתאימה ביותר עבורכם.

מדידת נתוני הקמפיין ואופטימיזציה

ניהול חכם ויעיל של קמפיין ממומן דורש מדידה של נתונים, הסקת מסקנות וביצוע אופטימיזציה על בסיס קבוע בכדי לייעל את הקמפיין, להגדיל את כמות הלידים הרלוונטיים ולהפחית את העלות לליד. עם הקמת הקמפיין מתחיל תהליך של ניסוי ובחינה של כל מרכיבי הקמפיין הנקרא A/B Testing (או Multi Variant Testing), בו אנו בודקים וריאציות שונות של טקסט, תמונות, אסטרטגיית פרסום ואף דרכי פילוח שונות להגעה לקהל היעד.

 

לאחר שמצטברים מספיק נתונים בקמפיין, אנו נסיק עבורכם מסקנות על בסיסם ונבצע באופן מיידי ועקבי אופטימיזציה הנשענת על אותן מסקנות. תהליך זה מתבצע באופן מחזורי, כאשר בכל מחזור משתנה פרמטר אחד בניסוי, עד להגעה לתוצאות משביעות רצון. התהליך הכרחי בכל קמפיין ממומן באשר הוא, ובלינקדאין בפרט, להתייעלות מתמדת על בסיס חודשי.

השלמת מאמצי הפרסום עם קמפיין רימרקטינג

לעיתים קרובות, הלקוח הפוטנציאלי צריך יותר ממפגש אחד עם המוצר שלך כדי להפוך לליד, גם בלינקדאין. לכן, אנו נעזרים בקמפיין רימרקטינג, המכונה גם שיווק מחדש או ריטרגטינג, להשלמת פעולות שיווק באינטרנט. לאחרונה לינקדאין הוציאו כלי חדש שנועד לטיפוח לידים איכותיים – LinkedIn Lead Accelerator. זהו כלי רימרקטינג בלעדי המאפשר פרסום בלינקדאין וברשת המדיה שלה, עם כל יכולות הפילוח המתקדמות, במטרה לשפר משמעותית את יחס ההמרה כתוצאה מהפעילות בלינקדאין וכן לקבל נתוני אנליטיקס מרתקים על התנהגות הגולשים בהתאם לפרמטרים כמו סוגי תפקידים בארגון, מידת הבכירוּת (Seniority) וכד’.

 

כל קמפיין רימרקטינג, בין אם באמצעות הכלים החדשים של לינקדאין ובין אם בסוגי רימרקטינג אחרים, מאפשר לנו לטרגט רק את הלקוחות הפוטנציאליים שהגיעו לדף הנחיתה או לאתרכם כתוצאה ממאמצי הפרסום שהושקעו בלינקדאין. נוכל לפנות אליהם באמצעות מודעות טקסט, תמונה או וידאו באתרים חיצוניים שונים. קמפיין זה נותן את הדחיפה הקטנה האחרונה ללקוח הפוטנציאלי שהתעניין בכם להשארת פרטים או ביצוע המרה אחרת.

 

מעוניינים להגיע לקהל לקוחות מדויק ולהתחיל לקבל לידים איכותיים באמצעות לינקדאין? השאירו את פרטיכם ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם.