פרסום בטוויטר

באנר אינטרנט

פרסום בטוויטר – לצייץ כל הדרך להשגת היעדים השיווקיים!

טוויטר הוא הפנינה החבויה של עולם הפרסום באינטרנט, שמרבית החברות הישראליות עדיין לא גילו. זהו הכלי המושלם שמשלב גם יכולות שיווק אפקטיביות לעסקי B2B וגם לפרסום לקהלים רחבים עבור חברות B2C. מהגדלת הקהילה סביב המותג, דרך הגברת השיח ועד לשיפור המכירות, הפרסום בטוויטר מאפשר להגיע לתוצאות איכותיות לאורך כל המשפך השיווקי ובסופו של דבר – להביא ליותר לידים עבור העסק שלך!

תהליך העבודה שלנו

web_1_process_icons

מחקר שוק

למידת תנאי השוק והמתחרים באופן מעמיק – הבסיס לקמפיין מצליח

web_2_process_icons

תמהיל שיווקי

בחירת אפיקי השיווק המתאימים ביותר להשגת יעדי הקמפיין

web_4_process_icons

בניית קמפיין מוצלח

טרגוט מדויק והדגשת ה-UVP (בידול) בקמפיין

web_3_process_icons

ניתוח נתונים

שימוש מתקדם בכלי אנליטיקס והסקת מסקנות בזמן אמת

web_5_process_icons

אופטימיזציה

נקיטת צעדים לשיפור מתמיד בקמפיין, על בסיס איכות הלידים

מדוע פרסום בטוויטר אפקטיבי לעסק שלכם?

לפי נתונים סטטיסטיים שטוויטר פרסמה בשנת 2014, עבור 81% מהעוקבים אחרי חשבון בטוויטר גדל הסיכוי שהם ינקטו בפעולות כלשהן בעקבות מידע שקיבלו בטוויטר. בין אם מדובר בהקלקה על קישור או מודעה, ריטוויט (שיתוף) או אפילו להפוך לליד באתר, הכוח של טוויטר בהשפעה על קבלת ההחלטות של הלקוח הפוטנציאלי הוא עצום וחשוב שייכלל באסטרטגיה השיווקית שלכם.

 

הייחודיות של טוויטר היא ביכולת יצירת ההזדמנויות העסקיות דרך שיח מיידי ובלתי אמצעי עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים כאחד. כאשר היכולת לקיים שיח כה קלה, גם הנטוורקינג העסקי במקרה של חברות B2B, למשל, הוא זמין ונוח לא פחות מאשר פרסום בלינקדאין. יותר מכך, בגלל קלות השיח והשיתוף, טוויטר הוא כלי אפקטיבי לטובת שיווק בינלאומי ומתאים במיוחד לחברות הפונות לקהלים רחבים וגלובליים.

 

פרסום בטוויטר עם Daze Marketing יהיה אפקטיבי עבור כל השלבים במשפך השיווקי (Marketing Funnel) שלכם במסגרת שיווק ברשתות חברתיות:

  • הגברת חשיפה ומודעות (Awareness) – בעיקר באמצעות בניית קהילת עוקבים באופן מקצועי ואיכותי שתשמש בסיס לכל פעילות שיווק בטוויטר בעתיד
  • הגדלת השיח עם הקהילה (Engagement) – על ידי הפצת תכנים שמעניקים ערך לקהל היעד ומסייעים להזרים תנועה איכותית לאתר האינטרנט שלכם
  • השגת המרות (Conversion) – גיוס לידים באופן ישיר ובלחיצת כפתור בודדת באמצעות כלי הפרסום של טוויטר

אפשרויות הפרסום בטוויטר

טוויטר מציעה למפרסמים אופציות מועילות לקידום הפעילות השיווקית. זאת, בזכות אפשרויות טרגוט מובילות המתבססות על פרמטרים של התנהגות גולשים בטוויטר ואפשרויות מדידה מעולות לביצועי הקמפיין – מרמת החשיפה לציוצים, ה-Engagement וכמובן המעקב אחרי המרות. כלי הניטור והאנליטיקס האיכותיים שטוויטר מציעה למשתמשיה מאפשרת קבלת Insights באופן מהיר ומפורט לטובת שיפור כלל הפעילות השיווקית, בטוויטר ואף מחוצה לה.

 

כמו כן, ניתן להשתמש ברשימות תפוצה קיימות או רשימות מבקרים באתר ע”י שתילת פיקסל מעקב מיוחד לביצוע רימרקטינג, לצורך בניית קהלים רלוונטיים וכן קהלים דומים (Lookalike). זאת, בנוסף לטרגוט המתבסס על פרמטרים ייחודיים לטוויטר ולתחומי העניין של קהל היעד הפוטנציאלי. שימוש במילות מפתח (חיוביות ושליליות כאחד) ו-Hashtags ספציפיים, רשימות עוקבים של משתמשים רלוונטיים, העדפות בתחום הטלוויזיה וכן משתנים דמוגרפיים וגיאוגרפיים מתאימים.

הגדלת ה-Awareness: להרחיב את הקהילה סביב המותג

אופציות הפרסום בטוויטר מאפשרות לייצר עבור החברה קהילה אורגנית ומדויקת עבור פרופיל החברה. פרסום החשבון בטוויטר, כמו גם ציוצים ספציפיים, לקהלים שעדיין לא עוקבים אחריכם והם רלוונטיים למותג, יכולים להיות אפקטיביים במיוחד בטווח הארוך.

 

ניתן להשוות את הערך של עוקב רלוונטי חדש כמו תוספת לרשימת התפוצה שלכם בדואר האלקטרוני – כשהגולש יגלול בפיד שלו בטוויטר, המסרים שלכם יופיעו שם. ממש כמו רשימת תפוצה בעלת ערך, גם העוקבים שלכם בטוויטר יכולים להפוך ל”שגרירים” שלכם, שכן קיים סיכוי גבוה יותר שהם יהפכו לממליצים ותומכים באופן אקטיבי דרך הפעולות שלהם בטוויטר. במונחי שיווק באינטרנט – זה מכרה זהב.

 

הגדלת ה-Engagement: ליצור קשר עם הקהילה באמצעות תוכן

שימוש בתוכן לטובת פרסום באינטרנט איננו מרכיב ייחודי לטוויטר, אך התפקיד שלו כאן משמעותי ביותר. תוכן איכותי ובעל ערך הוא המפתח לבניית מערכות יחסים עם לקוחות פוטנציאליים בטוויטר. הדרך הטובה ביותר לשמור על רמת Engagement גבוהה של הקהילה עם המותג היא לתת לאנשים את הציוצים שהם רוצים. תוכן עשיר מסוגים שונים (מצגות, סרטונים, מאמרים וכד’), שנותן להם ערך אמיתי ומייצר דיונים אמיתיים ובלתי אמצעיים בין הלקוח הפוטנציאלי לבין המותג.

 

פרסום של ציוצים ייעודיים לקהלי היעד שלכם עם תוכן רלוונטי יכלול הצעות מעניינות לגבי המוצר / השירות שלכם, ולא פחות חשוב מכך – יבקש את תגובתם של אנשים לתכנים שהועלו. אלו דרכים אפקטיביות לייצר שיח ער וחיובי ובעיקר תחושת ציפייה ותחושת שייכות מצד הלקוחות הפוטנציאליים.

 

הגדלת ה-Conversion: להשיג יותר לידים באמצעות הפרסום

אופציות הפרסום בטוויטר הן מועילות במיוחד בגיוס לידים (Lead Generation) מתוך הפיד של הגולש, באמצעות ציוצים הכוללים את כלי ה”כרטיסים” (Lead Generation Cards). אלו ציוצים מיוחדים, שניתן להשתמש בהם גם באופן אורגני וגם בקידום הממומן, הכוללים כפתור הנעה לפעולה. לחיצה עליו תוביל את הגולש להשאיר בלחיצת כפתור פשוטה את פרטיו האישיים – השם והמייל המופיעים ב-database של טוויטר.

 

באותה מידה, כלי השגת הלידים של טוויטר אפקטיבי גם לסוגים אחרים של המרות – שימוש באתר או דף נחיתה בו נדרש הגולש להשאיר פרטים, הרשמה לוובינר או אירועים אחרים אונליין ובמיוחד הורדת אפליקציות, אופציה פופולרית במיוחד בהתחשב בשימוש הנרחב של טוויטר במובייל.

 

פונים לקהל בינלאומי ומעוניינים לפרסם בטוויטר? פנו ל-Daze Marketing להקמת קמפיינים ב-140 תווים!