סדנת מכירה חברתית

באנר הרצאות

סדנת מכירה חברתית לצוותי מכירות

מאז ומתמיד, כל מכירה הייתה פעולה חברתית. אך כדי לשפר את היכולת למכור בעידן הצפת המידע והרשתות החברתיות ולהגיע לתוצאות, מנהלי המכירות נדרשים לזנוח את שיטות המכירה ה”קרות” ששימשו אותן בעבר בשיחות הטלפון ולהתקדם לטכניקות מכירה חברתית (Social Selling). צוות מנהלי מכירות שמתקשר עם קונים פוטנציאליים עוד בטרם סוגיית המכירה עולה על הפרק ויוצר מערכות יחסים עם הגורמים המדויקים ביותר בקהל היעד – יהנה מסיכויים גבוהים בהרבה להשלים עסקאות רווחיות כאשר הלקוח יתעניין ברכישה.

סדנת מכירות שתציג בפני הצוות שלכם את המקום בו השיווק והמכירות נפגשים בעולם ה- B2B: לינקדאין!

 

שימוש בטכניקות Social Selling על ידי מנהלי המכירות, יכול להגדיל את ההזדמנויות העסקיות שלכם, לקצר את תהליך המכירה בזכות הקשרים העסקיים שנוצרו, להגדיל את שיעורי ההמרות ולהגדיל את הרווחים שלכם!

 

גלי סודק, מנכ”לית Daze Marketing ומומחית לשיווק ומכירות בשוק הבינלאומי באמצעות רשתות חברתיות, תציג עבורכם במסגרת הדרכת מכירות מיוחדת את שיטות המכירה החברתית היעילות ביותר תוך שימוש בלינקדאין.

המליצו עלינו

“הסדנא היתה מקצועית, ממצה וענתה על הציפיות. במסגרתה למדנו איך לשפר את הפרופיל האישי ופרופיל החברה כך שתתאפשר חשיפה גבוהה יותר. כמו כן למדנו על מילות מפתח, חיפושים מתקדמים, חיתוכי מידע. אני מעריך שמה שלמדנו ישמש את הצוות שלנו בצורה אפקטיבית.

זאב שטרהל, מנהל מכירות איזורי PRS

 

“הסדנא הייתה מאוד מעניינת ומועילה, למדתי הרבה דברים חשובים שיעזרו מאוד בתהליכי המכירות הבאים שלנו. גלי פתחה לנו את הראש והכירה לנו עולם חדש בתחום המכירות.

סופי לוי , מנהלת מכירות Seeker

נושאי סדנת מכירה חברתית – שיווק ומכירות בלינקדאין:

  • Social Selling – היכרות בסיסית עם שינויי טכניקת המכירות בעידן הסושיאל מדיה
  • מיתוג ויצירת מוניטין אישי בלינקדאין: הצעדים לשדרוג הפרופיל, אופטימיזציה, שימוש בתכנים וקידום בתוצאות החיפוש של לינקדאין, שנועדו למשוך לקוחות פוטנציאליים
  • מציאת האנשים הנכונים בלינקדאין: הגדלת רשת הקשרים, איתור מקבלי ההחלטות הרלוונטיים באופן ממוקד
  • הכרת השפה הנכונה בלינקדאין: איך לגרום למקבלי ההחלטות להתחבר אלייך החל מהפנייה הראשונה
  • יצירת נטוורקינג איכותי בלינקדאין: איך להגיב למקבלי ההחלטות, לעורר שיח רלוונטי עמם ולבסס מערכת יחסים אמיתית שתישא פירות בעתיד ותהפוך אותם ללקוחות!

היקף הסדנה: 5 שעות.

הסדנה מיועדת לחברות, בעיקר כאלו הפועלות בשוק הבינלאומי, בהן יש מספר מנהלי מכירות.

להרשמה לסדנה הקרובה: