לידים איכותיים

yellow-box-home

יצירת לידים איכותיים – לפגוע בדיוק במטרה

יצירת לידים איכותיים היא האתגר המרכזי עבור חברות B2C וחברות B2B. במקרים רבים, זרם של לידים איכותיים הוא אחד מהמצרכים הנדירים אשר משפיע באופן ישיר על כמות המכירות, המחזור השנתי והצלחת החברה. לא כל מי שממלא טופס אצלכם באתר הוא ליד איכותי, ולא כל שיחת טלפון מובילה למכירה. כסוכנות לידים מקצועית, Daze Marketing, עוזרת לחברות B2B מתעשיות שונות ועסקי B2C להשיג לידים איכותיים ש”יבשילו” לכדי מכירה בזמן הקצר ביותר!

תהליך העבודה שלנו

stra_1_process_icons

מחקר שוק

למידת תנאי השוק והמתחרים באופן מעמיק – הבסיס לקמפיין מצליח

stra_2_process_icons

תמהיל שיווקי

בחירת אפיקי השיווק המתאימים ביותר להשגת יעדי הקמפיין

stra_4_process_icons

בניית קמפיין מוצלח

טרגוט מדויק והדגשת ה-UVP (בידול) בקמפיין

stra_3_process_icons

ניתוח נתונים

שימוש מתקדם בכלי אנליטיקס והסקת מסקנות בזמן אמת

stra_5_process_icons

אופטימיזציה

נקיטת צעדים לשיפור מתמיד בקמפיין, על בסיס איכות הלידים

דף זה אינו עוסק בתחום קניית הלידים או רשת פרסום שותפים. התוכן שתקראו כאן, יאפשר לכם לבנות אסטרטגיה שיווקית ותוכניות אופרטיביות לשיווק על בסיסה, באופן שיאיץ את תהליך ה-Lead Generation שלכם.

 

שיטת Daze Marketing ליצירת לידים איכותיים בשלושה צעדים:

  • מיקוד של קהל היעד
  • בחירת הערוץ השיווקי והמסרים באמצעותם נפנה אליו
  • “בישול” הלידים לטמפרטורה המדויקת!

צעד ראשון: מיקוד קהל היעד שלכם

הצעד הראשון מתחיל במיקוד של קהל היעד; מהו תפקידם, התעשייה והמיקום הג”ג שלהם (עבור חברות B2C חשוב להבין גם את הגיל ומושאי העניין של קהל היעד).

 

ב-Daze Marketing, עבור כל שירות שיווק באינטרנט שהלקוח דורש, אנו מבצעים פילוח מדויק ככל הניתן. אנו עובדים ביחד עם מנהל השיווק לחלק את קהל היעד לתתי קבוצות: בגלל שתהליך המכירה של מוצרים ושירותים של חברות B2B הוא איטי ומורכב, חשוב לייצר חליפה של מסרים המותאמת בדיוק למידותיו של קהל היעד.

צעד שני: בחירת הערוץ השיווקי והמסרים – “המדיום הוא המסר”?

המדיום: על אף שהאינטרנט נחשב כמדיום אחד, יש בו הרבה מאד ערוצים באמצעותם ניתן להגיע אל קהל היעד שלכם: פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, פרסום בגוגל או שליחת Newsletter. לכל ערוץ יתרונות שונים. חשוב מאד להבין היכן קהל היעד שלכם יחפש אתכם, או יהיה מוכן לשמוע מה יש לכם להציע לו.

 

המסר: כמות המסרים שגולש ממוצע נחשף אליהם ביום היא עצומה. לכן חשוב מאד שהמסר שלכם יכיל את ה – Unique Value Proposition שלכם באופן חד, שנון ואטרקטיבי. חשוב לא פחות שהמסר הזה יופיע בצורה בהירה וקולעת באתר שלכם, שלב חשוב בתהליך אפיון אתר.

לקריאה נוספת:

צעד שלישי: בישול הלידים לטמפרטורה הנכונה

לידים איכותיים הם עניין של איכות ולא כמות. מרבית הסוכנויות להשגת לידים מתמקדות בכמות גדולה של לידים, על פני לידים ממוקדים. שיפור יחס המרה הוא מטרה ראויה, אך אנחנו מאמינים שלידים איכותיים, שהסיכוי שיבשילו לכדי עסקה, שווים הרבה יותר מכמות גדולה של לידים חסרי ערך, שרק יבזבזו לכם זמן וכסף.

 

חשוב לזכור – יצירת לידים איכותיים איננה מתרחשת בין לילה. סבלנות היא מרכיב חשוב לתהליך האופטומיזציה של הקמפיינים השונים. יתרה מזאת: סביר כי שינויים מהירים בקמפיין יפגעו במדידת הנתונים והתוצאות.

 

הגדירו מטרות שניתן למדוד באופן ברור: כמה גולשים הגיעו לדף הנחיתה / מילאו טופס / ביצעו רכישה / התקשרו. קמפיין שהמטרות בו מעורפלות כגון מידת המודעות (Awareness) למוצר או השירות עשוי להוביל לתחושת תסכול.

ניהול לידים – איך לטפח לידים?

הגולש השלים את אחת המטרות שהגדרתם? מזל טוב – זהו ליד פוטנציאלי. רגע! זה הזמן למעט מחקר: מהיכן הליד הגיע? מה משך אותו אליכם? היעזרו ב-Google Analytics בכדי למפות את המסלול דרכו הליד הגיע אליכם.

 

הפרידו בין לידים “חמים” המוכנים להתקדם לכדי מכירה לבין לידים “פושרים”. כפי שציינו, תהליך המכירה בעולם ה-B2B הוא איטי יותר. לכן חשוב ליצור משפך מכירה המותאם באופן מושלם לכל סוג ליד, חם או פושר.

 

ליד “פושר” רוצה לקבל מכם עוד מידע, צרפו אותו ל Newsletter, Webinar אפשרו לו לקבל זאת באמצעות פגישה או חומרים כתובים. נהלו מעקב קבוע, אך לא תקיף, על מצבו ועמדתו כלפי המוצר\ שירות. נצלו את החששות וההתלבטויות של הליד בכדי לחזק את המסרים שלכם

לידים איכותיים וממוקדים – לפגוע במטרה

יצירת לידים איכותיים הם אתגר מרכזי בכל חברה. השגת לקוחות שיישארו איתכם לאורך זמן הם משאב קריטי לקיומו של העסק. הפיתוי לנסות ולהשיג כמות גדולה ככל הניתן של לידים הוא גדול, אולם בפועל מדובר בבזבוז של זמן וכסף!

 

ליד איכותי וממוקד שמבין את היתרונות שלכם, וכיצד המוצר או השירות שהוא יקבל יעזרו לו, הוא ליד שמוכן לביצוע עסקה.

 

פנו אלינו עכשיו וביחד נייצר לכם לידים איכותיים וממוקדים שיביאו לתוצאות!

 

www.mip-consulting.com