כך שדרגה לינקדאין את מערכת הפרסום שלה

10 Nov כך שדרגה לינקדאין את מערכת הפרסום שלה

לינקדאין ביצעה שינויים ושיפורים בפלטפורמה שלה, על מנת להפוך לאטרקטיבית יותר בקרב נגד ענקיות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר על נתח תקציבי המפרסמים.

בעולם השיווק הנוכחי, אין משווק שיוותר על פרסום ברשתות חברתיות, על היכולת להגיע לקהל רחב ורלוונטי, והפוטנציאל האדיר לשכנע אותו לרכוש את המוצר על ידי פעילות באפיקי השיווק החברתיים. שילוב של פרסום בלינקדאין באסטרטגיה השיווקית, במיוחד בשיווק לעסקי B2B, יכול להביא לגידול בכמות הלידים האיכותיים ולקמפיין מוצלח יותר. כדי לנהל את הקמפיין בצורה נכונה, חייבים מערכת פרסום יעילה ונוחה שתאפשר לנו שליטה מלאה על כל שלב בקמפיין.

כיצד למעשה מפרסמים בלינקדאין? הפרסום מתאפשר בכמה דרכים: Sponsored Updates – קידום ממומן של תכנים שפורסמו בדף העסק שלנו או תכנים מיוחדים מבלי לפרסם אותם בדף העסק, Text Ads – מודעות טקסט (טקסט בלבד או בשילוב עם תמונה), ואפשרויות פרסום במודל פרימיום – מודעות דיספליי וכן InMails מטורגטים – מסרים אישיים.

בגרסתה הישנה, מערכת הפרסום של לינקדאין זכתה לביקורות ונחשבה ללא נוחה ומיושנת, ובהתאם נעשה בה שימוש באחוזים פחותים מפרסום ממומן בגוגל או ברשתות חברתיות אחרות. עדיין חסרים בה דברים כמו יכולות לשיווק מחדש (רימרקטינג) ומעקב מתקדם אחר נתוני המרה, אבל ניתן לקוות כי שיפורים מסוג זה יהיו גם בעתיד.

מה השתפר במערכת?

המערכת החדשה עברה שדרוג המאפשר ניהול יעיל יותר של המודעות הממומנות בלינקדאין. הכלי גם נראה טוב יותר מבחינה ויזואלית, וגם יותר נקי וידידותי למשתמש. בנוסף לעיצוב חדש, המערכת מעניקה יותר שליטה למנהל הקמפיין וגם חידושים טכנולוגיים. ניתן לראות שיפור אמיתי ביחס למערכת הקודמת.

השיפור העיקרי נעשה בדאשבורד הראשי (Campaign dashboard), שהעיצוב החדש שלו מסודר יותר, נעים לעין וחוסך הרבה זמן בהשוואה לעבר. במקום זמני טעינה ארוכים ומייגעים, כעת ניתן לתמרן בפשטות בין הטאבים של פעילות, מודעות, קהלים ותקציבים. בנוסף, כפתור ההפעלה נמצא בכל עמוד וכך ניתן בקלות ובמהירות להפעיל את הקמפיין.

Preformance

כראוי לחשיבות שלו בהצלחת הקמפיין, טאב בחירת קהלי היעד עבר שיפור מבורך. מפרסמים יכולים לבחור שכבות רבות של טירגוט לפי קטגוריות, ולמלא כל קטגוריה כדי להגיע בקלות לבעלי התפקידים הרלוונטיים – ללקוחות המדויקים ביותר. אם רוצים, ניתן לאפשר ללינקדאין להציג את הקמפיין לקהל עם מאפיינים דומים למה שהגדרנו.

target audiance

פיצ’רים משודרגים נוספים:

    • מבט מורחב על הקהל (Audience Insights) המאפשר לראות נתונים דמוגרפיים של חברי לינקדאין שהקליקו על המודעות שלכם. זאת ניתן לראות ברמת הקמפיין, החשבון והקריאייטיב.

Audience Insight

  • חיפוש אחר קמפיין בעמוד אחד, המקל על מציאת קמפיין ספציפי. תגידו שלום לחיפוש מסורבל בין עמודים על גבי עמודים של שמות קמפיינים…
  • דו”ח ויזואלי דינאמי המציג רק מידע התואם להגדרות החיפוש או הפילטרים.
  • פירוט מורחב על פעולות סושיאל הקשורות למודעות הממומנות שלכם (לייקים, שיירים, תגובות, הוספת עוקבים).
  • תאריך התחלת קמפיין – פיצ’ר הנותן שליטה בנוגע לתאריך התחלת קמפיין ואופציה לקבוע קמפיין עתידי.
  • אופציית ייצוא מידע מתקדמת יותר, המאפשרת הורדת דו”חות למחשב וכתוצאה מכך גמישות בניהול הקמפיין.
  • היכולת לתת שם כבחירתכם למודעה, בניגוד לכותרת ברירת המחדל שניתנה בממשק הקודם. יתרון גדול כאשר מנהלים מודעות שונות תחת אותה כותרת. לא פחות חשוב מזה, האופציה מקלה גם את האפשרות לעקוב אחרי A/B Testing בצורה נוחה יותר.
  • מבט כללי ברמת החשבון, המקל על מציאת חשבונות פרסום מרובים וכניסה אליהם. (רלוונטי בעיקר לסוכנויות פרסום דיגיטלי).

 

שיפורים מסוג אלה בלינקדאין והוספת יכולות פרסום, יכולים להגביר את האפקטיביות של הפרסום עבור חברות B2B. ניהול קמפיין בלינקדאין בצורה הנכונה, ובמקצועיות של Daze Marketing, יביא למקסום תוצאות ולקמפיין שיווקי משתלם.